Redukcja biegu na niższe...

Witam wszystkich
Mam pytanie, co do redukcji zmian na nizsze, bo nie mam niestety doswiadczenia za kierownicą i mam pewne wątpliwości co do tego tematu. Zauważyłam, ze na tematy techniki tez tutaj rozmawiacie, wiec postanowiłam je zadać.
Otóż przypuścmy, że jedziemy z duzą predkościa, przykładowo na piatym biegu i mamy zamiar skręcić. Wiec hamujemy i tutaj mam pytanie... Czy redukujac biegi na nizsze, musze po kolei wrzucać "czwórkę", "trójkę", aby dojść do "dwójki i potem skręcic, czy wystarczy przyhamowac do odpowiedniej prędkosci i bezposrednio z "piątki" wrzucic "dwójkę" ? Jak to jest, bo nie mam pewności, a chciałabym wiedzieć ?
Prosze o pomoc :)
ps. nie uczęsczam jeszcze na wykłady na prawko jakby co :)
Mam pytanie, co do redukcji zmian na nizsze, bo nie mam niestety doswiadczenia za kierownicą i mam pewne wątpliwości co do tego tematu. Zauważyłam, ze na tematy techniki tez tutaj rozmawiacie, wiec postanowiłam je zadać.
Otóż przypuścmy, że jedziemy z duzą predkościa, przykładowo na piatym biegu i mamy zamiar skręcić. Wiec hamujemy i tutaj mam pytanie... Czy redukujac biegi na nizsze, musze po kolei wrzucać "czwórkę", "trójkę", aby dojść do "dwójki i potem skręcic, czy wystarczy przyhamowac do odpowiedniej prędkosci i bezposrednio z "piątki" wrzucic "dwójkę" ? Jak to jest, bo nie mam pewności, a chciałabym wiedzieć ?
Prosze o pomoc :)
ps. nie uczęsczam jeszcze na wykłady na prawko jakby co :)