To jest twoja opinia, a ja wyraziłem swoją. Pompka od tak sobie się nie przepaliła, mając 1l w baku na zakrętach pompka przez pewien czas może pracować na sucho, bo paliwo się rozlewa w zbiorniku. Lepiej zatankować raz 1/3 czy połowę zbiornika i później co jakiś czas dolewać.
W zbiorniku sa przegrody/komory, co by na zakretach sie nie przelewalo, a dodatkowo pompa jest umieszczona w "skrzyneczce", w ktorej zawsze jest paliwo. Jesli zostanie juz tylko litr, to bedzie wlasnie w niej, a nie rozlany po calym zbiorniku.
To nie jest moje zdanie, tylko tak sa skonstruowane zbiorniki.
Meganka na rezerwie (wg producenta ok. 6l w zbiorniku) w ekstremalnych przypadkach robilem ponad 100km. Teraz moje auto ciagle jedzie, nawet gdy wali mi po oczach "please refuel" i sugeruje od 20km, ze noge zrobic 0km
Nie sugeruje, ze nalezy jezdzic az auto stanie - absolutnie nie. Ale jesli zatankujemy na najblizszej stacji od momentu zapalenia sie rezerwy to na pewno nic zlego nie ma prawa sie stac.