przez Lee Priest » poniedziałek 24 sierpnia 2009, 21:37
przez Driver'ka » poniedziałek 24 sierpnia 2009, 21:46
przez Lee Priest » poniedziałek 24 sierpnia 2009, 21:48
przez Driver'ka » poniedziałek 24 sierpnia 2009, 21:52
przez Lee Priest » poniedziałek 24 sierpnia 2009, 21:58
przez Nadzienie » poniedziałek 24 sierpnia 2009, 22:26
przez marcij » poniedziałek 24 sierpnia 2009, 22:55
przez modzel » wtorek 25 sierpnia 2009, 01:40
przez qwer0 » wtorek 25 sierpnia 2009, 09:51
na gazie sekwencyjnym samochód nie jest ani słabszy ani więcej nie pali.
powiedzmy ze twój silnik pali 8L/100 PB
i ok 10L/100km LPG.
przejechanie 100km na benzynie to 8*4,4zl to 35zl dla równego rachunku
przejechanie 100 km na LPG to 18zl wiec polowa taniej
Myślałam o przeróbce na gaz, ale mając dość mały silnik, auto jeszcze bardziej by muliło niż teraz, więc zrezygnowałam z tego pomysłu.
przez Edward20 » wtorek 25 sierpnia 2009, 12:30
Driver'ka napisał(a):Kosztuje kilka tysięcy. Instalacja gazowa to na pewno trochę tańsze tankowanie, ale za to na gazie samochód trochę zamula. Mój znajomy miał dwa samochody na gaz i w obu coś się pierdzieliło, ale oczywiście to nie jest reguła, że w każdym innym będzie ;)
Myślałam o przeróbce na gaz, ale mając dość mały silnik, auto jeszcze bardziej by muliło niż teraz, więc zrezygnowałam z tego pomysłu.
przez Lee Priest » wtorek 25 sierpnia 2009, 13:02
przez Xsystoff » wtorek 25 sierpnia 2009, 14:12
qwer0 napisał(a): Bo jak ktos dojezdza do pracy/szkoly kilka km i po 8h wraca znowu kilka km, to moze sie zdarzyc, ze mu sie instalacja nawet na gaz nie przelaczy.
przez ajatollah » wtorek 25 sierpnia 2009, 14:24
przez poriot » wtorek 25 sierpnia 2009, 14:47
przez cfk » wtorek 25 sierpnia 2009, 16:46