przez Driver'ka » środa 12 sierpnia 2009, 12:31
przez Xsystoff » środa 12 sierpnia 2009, 13:06
przez jessroncen » środa 12 sierpnia 2009, 19:29
przez Driver'ka » środa 12 sierpnia 2009, 19:40
przez qwer0 » środa 12 sierpnia 2009, 19:49
No ale biorąc pod uwagę fakt, że przy odpalaniu silnik pobiera nieco więcej paliwa, niż normalnie, to nie wiem czy to taka znowu oszczędność. Poza tym tak z kolei ciągłe gaszenie i odpalanie to przecież jeden wielki chaos się robi. Bo do tego dochodzi jeszcze wyłączenie/włączenie świateł, zaciągnięcie/spuszczenie ręcznego itd.
zaciągnięcie/spuszczenie ręcznego itd.
Nie przekraczam 3000tys obrotów,
przez cman » środa 12 sierpnia 2009, 19:49
Driver'ka napisał(a):Bo do tego dochodzi jeszcze wyłączenie/włączenie świateł, zaciągnięcie/spuszczenie ręcznego itd.
Driver'ka napisał(a):Nie przekraczam 3000tys obrotów...
przez Driver'ka » środa 12 sierpnia 2009, 19:59
przez cman » środa 12 sierpnia 2009, 20:06
Driver'ka napisał(a):Po co ręczny? A jak stoisz na pochyłej jezdni? Owszem, można sobie bieg wrzucić, a można i ręczny zaciągnąć.
Driver'ka napisał(a):Chodzi mi o zbytnie nie piłowanie samochodu, czy to przy ruszaniu, czy przy normalnej jeździe. U mnie w samochodzie przy 3tys. obrotów samochód zaczyna piłować. Chodzi o jazdę na jak możliwie najwyższym biegu i jak najniższych obrotach czyż nie? Podobno taka nazywana jest "ekonomiczną".
przez jasiek23 » środa 12 sierpnia 2009, 20:50
przez jessroncen » środa 12 sierpnia 2009, 22:34
przez eszmeraldka » środa 12 sierpnia 2009, 23:45
przez marcij » czwartek 13 sierpnia 2009, 00:55
przez marcij » czwartek 13 sierpnia 2009, 00:56
przez jasiek23 » czwartek 13 sierpnia 2009, 10:44
jessroncen napisał(a):jest tylko jeden skuteczny sposób oszczędzania paliwa - mniej jeździć :P
przez sheena84 » czwartek 13 sierpnia 2009, 10:52
Driver'ka napisał(a):Może i w większości gasną światła, w moim robi się to ręcznie;