Strona 1 z 1

Punto II w gazie?

PostNapisane: poniedziałek 29 września 2008, 07:18
przez ButterflyEffect
Pytanie, jak w temacie, co myślicie o Puncie II 1.2 w gazie, z 2000r?
Planuję kupić samochód i właśnie słyszę sprzeczne opinie na ten temat, z jednej strony słyszę, że powinien być ok, a z drugiej, że to nieporozumienie i sama już nie wiem ;)
Auto podobno w stanie idealnym, gdy zapytałam faceta, czy może podjechać do stacji diagnostycznej, żeby mój znajomy sprawdził samochód od strony technicznej, powiedział, że nie ma najmniejszego problemu, więc chyba źle nie jest...

PostNapisane: poniedziałek 29 września 2008, 20:25
przez cfk
jak ładne auto za dobre pieniadze czemu nie kupić. Z tym że mówią że gaz to najlepiej sie sprawdza w 1,4-1,8 silnikach. Ale z drugiej strony i do cieniasa gaz zakładają :)

PostNapisane: wtorek 30 września 2008, 19:38
przez maly_zioom
jesli nic nie oczekujesz po tym aucie to bedzie ok...:) przwiezie z miejsca a do miejsca b. ale silnik 1.2 w gazie na sekwencji nawet jest strasznie mulasty...mialem okazje go prowadzic makabra do 130 z wiatrem w plecy:) ale w sumie do toczenia sie po miescie jest ok...:) tylko te plastiki daja po dupie strasznie twarde i czeeeeszcza:)

PostNapisane: czwartek 02 października 2008, 19:05
przez ButterflyEffect
No i tak, samochód po sprawdzeniu..
Do wymiany rozrząd i hamulce, (nie jest to konieczne, ale dobrze by było to zrobić, zwłaszcza hamulce, bo jednak przy nowym kierowcy to jest podstawa), co facet zrobi bez problemu i do tego opuści nam 4 stówki z ceny, czyli kosztowałoby mnie to 11 500zł, myślicie, że to dobra cena, czy szukać czegoś innego?

PostNapisane: czwartek 02 października 2008, 19:26
przez Goska_1
ButterflyEffect napisał(a):czy szukać czegoś innego?


jak na pierwsze autko to polecam Ci ButterflyEffect cos z niemieckich marek - pewnie miłosnicy innych marek zaraz mnie tu zlinczują, ale dla mnie inne marki mogą nie istniec :P zawsze niemieckie autka one nie zawiodą i nie rozczarują :D na przykład takie jak na poczatek powinno być OK klik :P :P :P

a odnosnie gazu, moje zdanie jest takie - mały silnik + gaz bezsens, to zaczyna miec sens minimum powyzej 1800cm3 a najlepiej powyzej 2000cm3

nie wiem tez jaki tam jest kolektor w Punciaku, i jakiej generacji jest ten gaz, ale samochody z plastikowym kolektorem powinny mieć montowane instalacje wyższych generacji z racji na to, że w instalacjach niższych generacji potrafi dojść do niekontrolowanego wybuchu nadmiaru nie spalonego gazu w kolektorze, no i o ile kolektor metalowy jest w stanie to wytrzymać, o tyle plastikowy już nie.

dochodzi Ci jeszcze :

-wylewanie oleju z reduktora co 5.000km; -wymienianie filtra powietrza i świec zapłonowych co 10.000km; -wymienianie filtra gazowego w zaworze gazowym co 30.000km; -wymienianie membran w reduktorze co 80.000km; i zobacz jeszcze jaka jest data certyfikatu na butle - bo jest to 10 lat od nowości i po upływie tego czasu trzeba ją wymienic bądź legalizowac.

co około 30 tysięcy kilometrów trzeba wymienić membranę w parowniku, co oznacza koszt około 200 zł. Poza tym częściej trzeba wymieniać filtr powietrza, no i przegląd co sie robi do dowodu masz drozej, chyba z gazem jest cos koło 170 zeta.

powiem Ci ja zmieniałam niedawno auto i miałam dylemat czy gaz czy diesla, a chciałam zeby ekonomicznie było (przy dzisiejszych cenach paliwa :shock: ), i jednak wygrał diesel z turbiną.

Ale myslę, ze jezeli chodzi o mały silniczek taki do 1400cm3 to czysta benzynka bez gazu, on Ci duzo nie spali. A VW polecam Ci dlatego, bo to solidna marka, nieawaryjne autka + tanie wszedzie dostępne częsci

PostNapisane: czwartek 02 października 2008, 19:47
przez modzel
za 11k można mieć japończyka np toyota starlet jak wolisz takie mniejsze

PostNapisane: czwartek 02 października 2008, 21:19
przez ButterflyEffect
Temat nieaktualny, Kropeczka kupiona ;)