Wysokie obroty na luzie

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Wysokie obroty na luzie

Postprzez GBVW » piątek 26 września 2008, 17:46

Mam mały problem z Golfem III, wchodzi na dziwnie wysokie obroty na luzie, ponieważ mam ten samochód od niedawna nie znam się na nim na tyle by samemu się zorientować. Z góry dziękuje za wszelkie porady.
GBVW

Postprzez dariex » piątek 26 września 2008, 17:53

a nie jest na gaz czasem ?
dariex

etho85

Postprzez etho85 » piątek 26 września 2008, 18:25

Eeee... Nic wielkiego i w każdym aucie coś takiego może się zdarzyć. Poprostu trzeba wyregulować obroty na biegu jałowym. Gażnik zdaje się tutaj kłania i zdaje się dwie śrubki :wink:
etho85

Postprzez lled3 » piątek 26 września 2008, 18:55

tylko nie w każdym aucie można regulować obroty kręcąc srubkami :wink: sklanial bym sie raczej ze trzeba z komputerem podejsc do samochodu i zmienic parametry w sterowniku - ALE ! one same z siebie sie nie podwyzszyly raczej - przyczyna moze byc cos innego. Lepiej usunac przyczyne niz leczyc skutki
Obrazek
lled3

etho85

Postprzez etho85 » piątek 26 września 2008, 19:33

..i tu też się z tobą zgodzę. Zależy również od auta. Ja na golfach tak się nie znam :wink:
etho85

Postprzez moni84 » piątek 26 września 2008, 19:56

Po pierwsze to nie wiadomo co to za silnik. W silniku benzynowym w pierwszej kolejności należy sprawdzić szczelnośc układu dolotowego!! czyli uszczelki pod kolektorem, korpusem przepustnicy, luzy osi przepustnicy, szczelośc węzyków podcisnieniowych, wężyka do serwa hamulcowego, czasem nawet nieszczelność w obrębie serwa; a na koniec jak nic nie znajdziemy to przyglądnąc się silniczkowi krokowemu tudziesz nastawnikowi wolnych obrotów.
A śróbkami żadnymi nie kręć jak tu niektórzy piszą!!!
moni84

etho85

Postprzez etho85 » piątek 26 września 2008, 20:47