przerobienie 5 biegowego YARISA na 6 biegów diesel d4d

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez Pinhead » piątek 16 lipca 2010, 01:00

Pod górkę to jest wybierać OSK na podstawie samochodów. Liczy się zdawalność.
Avatar użytkownika
Pinhead
 
Posty: 1320
Dołączył(a): poniedziałek 20 listopada 2006, 07:34

Postprzez lith » piątek 16 lipca 2010, 01:25

Liczy się opinia innych, zdawalność, podejście do kursanta (olałem oski, które miały co prawda dużą zdawalność, ale standardem było tam darcie japy na kursantów, trzymanie dyscypliny itd. Może dzięki temu Ci z serii 'odbębnić kurs' jak dostali kilak razy opierd** to cos tam zrobili, jednocześnie podwyższając zdawalność, ale mi takie bonusy w stylu stanie nade mną z batem wcale nie są potrzebne :) ), lokalizację, samochody, częstotliwość zajęć (czyli i długość kursu) cenę. Przynajmniej na to ja zwracałem uwagę. Patrząc na to, że oski często niewiele ise od siebie różnią takie głupie samochody moga mieć spore znaczenie. Oczywiście jak będziesz miał zdawalnośc 50-80% to i stare samochody nie będą przeszkodą, ale jak będziesz 'w tłumie ze zdawalnością 30-50% to trzeba się próbować wyróżnić i na inne sposoby.
Avatar użytkownika
lith
 
Posty: 7569
Dołączył(a): niedziela 17 maja 2009, 21:09
Lokalizacja: E-g/Gda

Postprzez Pinhead » piątek 16 lipca 2010, 01:58

lith napisał(a):ale jak będziesz 'w tłumie ze zdawalnością 30-50% to trzeba się próbować wyróżnić i na inne sposoby.


Nie, trzeba poprawić zdawalność. To co proponujesz to "pudrowanie syfa" zamiast się go pozbyć.
Avatar użytkownika
Pinhead
 
Posty: 1320
Dołączył(a): poniedziałek 20 listopada 2006, 07:34

Poprzednia strona

Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości