 przez Pinhead » czwartek 18 stycznia 2007, 21:17
przez Pinhead » czwartek 18 stycznia 2007, 21:17 

 przez slayer17 » czwartek 18 stycznia 2007, 21:23
przez slayer17 » czwartek 18 stycznia 2007, 21:23 

 przez Pinhead » czwartek 18 stycznia 2007, 21:26
przez Pinhead » czwartek 18 stycznia 2007, 21:26 

 przez slayer17 » czwartek 18 stycznia 2007, 21:33
przez slayer17 » czwartek 18 stycznia 2007, 21:33 

 przez Pinhead » czwartek 18 stycznia 2007, 21:38
przez Pinhead » czwartek 18 stycznia 2007, 21:38 

 przez invx » czwartek 18 stycznia 2007, 21:54
przez invx » czwartek 18 stycznia 2007, 21:54 
 przez slayer17 » piątek 19 stycznia 2007, 20:25
przez slayer17 » piątek 19 stycznia 2007, 20:25 

 przez Kubz » sobota 20 stycznia 2007, 01:13
przez Kubz » sobota 20 stycznia 2007, 01:13 
 przez invx » sobota 20 stycznia 2007, 15:44
przez invx » sobota 20 stycznia 2007, 15:44 
Dla mechaników też. Oni to polecają taki styl zmiany biegów Mr. Green
Ja jak mi sie uwidzi nie naciskać sprzęgła to sobie kupie auto z automatyczną skrzynią Very HappyVery Happy Nie widze sensu katowania własnego auta.
 przez Pinhead » sobota 20 stycznia 2007, 15:51
przez Pinhead » sobota 20 stycznia 2007, 15:51 

 przez wiesniak » sobota 20 stycznia 2007, 16:49
przez wiesniak » sobota 20 stycznia 2007, 16:49 
 przez Pinhead » sobota 20 stycznia 2007, 16:55
przez Pinhead » sobota 20 stycznia 2007, 16:55 

 przez slayer17 » niedziela 21 stycznia 2007, 19:15
przez slayer17 » niedziela 21 stycznia 2007, 19:15 

 przez invx » niedziela 21 stycznia 2007, 20:19
przez invx » niedziela 21 stycznia 2007, 20:19 
 przez Xsystoff » poniedziałek 22 stycznia 2007, 00:22
przez Xsystoff » poniedziałek 22 stycznia 2007, 00:22 
Pinhead napisał(a):ps
Wytyczne postępowania w sytuacjach wyjątkowych gdzie trzeba natychmiast odjechać a silnik nie może zaskoczyć mówią o użyciu rozrusznika jako silnika (np. na przejeździe kolejowym).

