przez dariex » sobota 23 maja 2009, 18:25
przez Pudzian102 » poniedziałek 15 czerwca 2009, 00:16
przez grzmot » poniedziałek 15 czerwca 2009, 08:18
przez Pudzian102 » poniedziałek 15 czerwca 2009, 10:42
przez jarq89 » niedziela 28 czerwca 2009, 11:41
Pudzian102 napisał(a):Właśnie - szarpnięcia są jak szybko puścimy sprzęgło :P i tym bardziej wciskając gaz.
Ale jak to robimy płynnie zgrywając sprzęgło/gaz trafiamy w odpowiednie obroty :) i wtedy jazda jest płynna :) nikt nie mówi tu o wciśnięciu w deche gazu tylko "dodaniu" go ;)
przez Pudzian102 » poniedziałek 29 czerwca 2009, 13:03
przez lupus » poniedziałek 29 czerwca 2009, 13:30
przez serwal4 » poniedziałek 29 czerwca 2009, 21:37
przez Pudzian102 » wtorek 30 czerwca 2009, 00:08
przez lupus » środa 01 lipca 2009, 07:13
przez Pudzian102 » środa 01 lipca 2009, 12:31
przez MeatGun » poniedziałek 06 lipca 2009, 15:14
przez Pavel » poniedziałek 13 lipca 2009, 20:53
MeatGun napisał(a):Przed zakrętem wciskam sprzęgło i hamulec mniej-więcej jednocześnie.
( w najbardziej typowej sytuacji )
A gdy wychodzę z zakrętu - najpierw puszczam hamulec.
8)
przez denat123 » wtorek 21 lipca 2009, 12:00
Pudzian102 napisał(a):Właśnie - szarpnięcia są jak szybko puścimy sprzęgło :P i tym bardziej wciskając gaz.
Ale jak to robimy płynnie zgrywając sprzęgło/gaz trafiamy w odpowiednie obroty :) i wtedy jazda jest płynna :) nikt nie mówi tu o wciśnięciu w deche gazu tylko "dodaniu" go ;)
Przecież tak czy siak po puszczeniu sprzęgła trzeba wcisnąć ten gaz ;) każdy ma swoją technikę jazdy, ale procz tego każdy samochód reaguje inaczej - np w niektórych oplach zwłaszcza przy niższych biegach przy redukcji/zmienie biegów na wyższe trzeba najpierw dodać gazu i puścić sprzęgło bo szarpie...
przez jarq89 » wtorek 21 lipca 2009, 13:48