INTERIA:
"Drogi hamowania mierzyliśmy na trzech różnych nawierzchniach, które najczęściej spotkamy zimą. Pierwszy pomiar: nawierzchnia sucha, temperatura ujemna lub bliska 0 stopni C - opona szersza wygrywa. Drugi pomiar: nawierzchnia mokra - równe drogi hamowania. Trzeci pomiar: kopny śnieg - tu wygrywa opona węższa."
			

 
 


 gdyż poruszam się po drogach na kórych śnieg leży (a drogowcy corocznie zaskakiwani są zimą), a moje doświadczenie na placach z różnymi oponami i sposobem przekazu napędu na osie wskazuje mi tylko jedno - używanie opon M+S to bezpieczeństwo
 gdyż poruszam się po drogach na kórych śnieg leży (a drogowcy corocznie zaskakiwani są zimą), a moje doświadczenie na placach z różnymi oponami i sposobem przekazu napędu na osie wskazuje mi tylko jedno - używanie opon M+S to bezpieczeństwo  . Przy czym tak w obu miastach, jak i na trasie w zeszłym roku warunki zmieniały się od suchego asfaltu przy +5 do kopnego śniegu albo lodu na jezdni przy -25.
. Przy czym tak w obu miastach, jak i na trasie w zeszłym roku warunki zmieniały się od suchego asfaltu przy +5 do kopnego śniegu albo lodu na jezdni przy -25.

 Lancia Kappa 2.0t
  Lancia Kappa 2.0t  

