madzior_ka napisał(a):mnie zaś uczono zeby zmieniac biegi dwuetapowo w tym przypadku z 1 na 2 wyglądałoby t tak
I - lekkie pchnięcie lewarka w stronę położenia 'luz', kiedy sie w nim znajdzie:
II - najpierw maksymalnie w lewo odchylany lewarek a potem w dół
Takie zmienianie nie dopuszcza błędów, można robić to spokojnie bez nerwów, nie ma możliwości że bieg ci nie wejdzie w odpowiednie miejsce jak potem z położenia luz dasz najpierw na maxa e lewo a potem w dół
madzior_ka,
Z taka zmiana biegow mozesz sobie pojezdzic po placu manewrowym. Zmieniaj tak dalej, to polecisz na pierwszym lepszym wyprzedzaniu samochodem z silnikiem benzynowym przy predkosci wyzszej niz 90. Powodzenia. Nie wiem wogole co to za temat. Jesli ma sie problemy z biegami, to tak jak koledzy mowili wczesniej - pocwiczyc na sucho w garazu przy wylaczonym silniku. Bieg musi zostac zmieniony mozliwie jak najszybciej ale jednoczesnie delikatnie, bez uzycia ogromnej sily. Co do dociskania w prawo, w lewo czy dwuetapowe zmienianie - na litosc boska... Dwojka to po prostu przesuniecie z 1 w dol, nic poza tym.