przez RossoneriDevil » czwartek 27 września 2012, 12:28
przez GreenEvil » czwartek 27 września 2012, 14:24
pppp napisał(a):Mam dość "elastyczny" silnik. Generalnie przy prędkości 30 km/h mogę jeszcze jechać na trójce, ale obroty za niskie (około 2100).
RossoneriDevil napisał(a):P.S. GreenEvil myślałem że jesteś mężczyzną
przez lith » czwartek 27 września 2012, 14:43
przez WojtekS » czwartek 27 września 2012, 20:52
pppp napisał(a):przy prędkości 30 km/h mogę jeszcze jechać na trójce, ale obroty za niskie (około 2100).
przez pppp » czwartek 04 października 2012, 00:06
GreenEvil napisał(a):Pytam o prędkość przy górnym zakresie obrotów na dwójce
przez lith » czwartek 04 października 2012, 00:26
przez shershen_OLD » czwartek 04 października 2012, 14:17
przez GreenEvil » czwartek 04 października 2012, 14:49
przez BOReK » czwartek 04 października 2012, 15:44
przez shershen_OLD » czwartek 04 października 2012, 17:03
przez bettyblue » czwartek 17 października 2013, 22:17
przez reassor » piątek 18 października 2013, 04:33
przez Uciekaj1 » piątek 18 października 2013, 10:45
reassor napisał(a):Ja zwalniam dużo wcześniej jak widzę czerwone i powoli redukuje biegi hamując głównie silnikiem.
Zależy od skrzyni/modelu samochodu czy ci pozwoli wrzucić 1 lub nawet 2 jak prędkość jest za duża.
Pamiętacie zasadę, że 1 używamy tylko do ruszania? jeśli redukujesz do 2 to przywal gazu i puść sprzęgło bo jeśli samochód się toczy to go tak powinieneś rozpędzić. Ja akurat redukuje nawet do 1 jeśli się da - toczenie się bardzo wolne. I daje po bucie, żeby sprzęgła nie męczyć.
sherszen napisał(a):Kilka metrów przed skrzyżowaniem hamulec, zwolni mi do takiej prędkości, że wrzucenie 2 i puszczenie sprzęgła powodowało by jeszcze większe wyhamowanie, a tym samym szarpnięcie, więc po prostu wrzucę te 2, ale skręt wykonuje na półsprzęgle, gdzie odpowiednia prędkość do puszczenia sprzęgła i dodania gazu uzyskiwana jest już po skręcie.
przez maryann » piątek 18 października 2013, 12:56
przez bettyblue » sobota 19 października 2013, 12:04