przez leila » niedziela 01 sierpnia 2004, 14:47
przez Agawa » piątek 20 sierpnia 2004, 11:00
przez kopan » piątek 20 sierpnia 2004, 23:43
przez miros » sobota 21 sierpnia 2004, 00:19
przez kopan » sobota 21 sierpnia 2004, 11:25
przez miros » sobota 21 sierpnia 2004, 15:10
przez kopan » sobota 21 sierpnia 2004, 19:51
przez miros » sobota 21 sierpnia 2004, 23:50
przez barteks2 » niedziela 22 sierpnia 2004, 00:17
miros napisał(a):no to wlasnie hamujac silnikiem zyskujesz ten dystans. przykladowo jedziesz 80 km/h. patrzysz czerwone swiatlo. wrzucasz 3 (na przykladzie mojego samochodu) [..]
przez miros » niedziela 22 sierpnia 2004, 02:20
przez jakmen » poniedziałek 23 sierpnia 2004, 08:37
przez kopan » poniedziałek 23 sierpnia 2004, 21:15
przez kibi_klops » środa 24 listopada 2004, 15:49
jesli chodzi o wchodzenie w zakrety na luzie to jest to blad jak juz sporo osob powidzialo. kola kreca sie bez zadnej kontroli silnika. latwo wtedy wpasc w poslizg jesli jest mokro. tak wiec dojezdzajac do zakretu wrzucamy dwojke i na tym biegu pokonujemy zakret.
Przed zakretem tez na luz, zakret na luzie, po zakrecie sprzeglo i bieg dostosowany do predkosci/obrotow.
przez sonix » środa 24 listopada 2004, 18:46
przez wiruswww » środa 24 listopada 2004, 23:59