 przez Razor1990 » środa 21 stycznia 2009, 16:12
przez Razor1990 » środa 21 stycznia 2009, 16:12 
 przez mat4u » środa 21 stycznia 2009, 16:13
przez mat4u » środa 21 stycznia 2009, 16:13 

 przez Neurot » środa 21 stycznia 2009, 16:31
przez Neurot » środa 21 stycznia 2009, 16:31 


 przez Razor1990 » środa 21 stycznia 2009, 16:38
przez Razor1990 » środa 21 stycznia 2009, 16:38 
 przez mat4u » środa 21 stycznia 2009, 16:40
przez mat4u » środa 21 stycznia 2009, 16:40 

 przez marcij » środa 21 stycznia 2009, 17:00
przez marcij » środa 21 stycznia 2009, 17:00 

 przez qwer0 » piątek 20 lutego 2009, 22:47
przez qwer0 » piątek 20 lutego 2009, 22:47 

 przez loser » sobota 21 lutego 2009, 11:40
przez loser » sobota 21 lutego 2009, 11:40 
 przez Marix » czwartek 12 marca 2009, 20:20
przez Marix » czwartek 12 marca 2009, 20:20 
Razor1990 napisał(a):Aktywny akumulator - przekręcenie kluczyka o jedną pozycje w stacyjce - nie wiem czy takie "bajery" są w nowszych wozach, ale w moim Lanosie jest :) No dobra, ale deszcz nie pada z siłą kilkunastu barów :wink:
 przez Razor1990 » czwartek 12 marca 2009, 20:44
przez Razor1990 » czwartek 12 marca 2009, 20:44 
Również nie działa jeśli kluczyk nie jest przekręcony :roll:Marix napisał(a):
Jeśli chcesz sie przekonać o istnieniu napięcia wewnatrz auta przy wyjetym kluczyku ze stacyjki, czy tam na pierwszej pozycji to sprawdź sobie gniazdo zapalniczki samochodowej..
 przez Marix » czwartek 12 marca 2009, 21:00
przez Marix » czwartek 12 marca 2009, 21:00 
 przez qwer0 » sobota 14 marca 2009, 15:38
przez qwer0 » sobota 14 marca 2009, 15:38 
Poza tym uświadom sobie ile aut jeździ w ulewach z prędkosciami 150 prze zgłębokie kałuże i jakoś nic im sie nie dzieje.

 przez slayer17 » sobota 14 marca 2009, 18:35
przez slayer17 » sobota 14 marca 2009, 18:35 


