przez BOReK » czwartek 16 października 2008, 15:33
przez Kamil Bajko » czwartek 16 października 2008, 15:40
przez BOReK » czwartek 16 października 2008, 17:46
przez mati89tczew » czwartek 16 października 2008, 21:56
przez marcij » piątek 17 października 2008, 18:36
mati89tczew napisał(a):..... mój kumpel tez wymieniał silnik w kadecie z 1400 na gaźniku,......
przez Ad_aM » piątek 17 października 2008, 20:30
przez mati89tczew » piątek 17 października 2008, 23:50
przez Ad_aM » sobota 18 października 2008, 10:45
przez ble » sobota 18 października 2008, 12:34
przez mati89tczew » sobota 18 października 2008, 21:21
przez BOReK » sobota 18 października 2008, 21:24
przez marcij » niedziela 19 października 2008, 00:04
mati89tczew napisał(a):Ad_aM ale np. jak masz silnik 1400 to producent nie włozy ci do niego podzespołów np. z 1800 po ci po co większe koszty tego są, więc jak wymieniamy silnik to i te podzespoły nalezałoby wymienic
przez Xsystoff » niedziela 19 października 2008, 00:12
marcij napisał(a):Czesto producentowi taniej jest montowac do wszystkich egzemplarzy takie same podzespoly uniwersalne dla wszystkich silnikow danej serii. Bywa ze silniki 1.4 , 1.6 , 1,8 roznia sie od siebie tylko srednica tloka, czyli inny jest tylko blok i tloki.
przez Ad_aM » niedziela 19 października 2008, 00:51
przez lled3 » niedziela 19 października 2008, 10:28