 przez stokrootka » piątek 11 lipca 2008, 20:43
przez stokrootka » piątek 11 lipca 2008, 20:43 
 przez adam_0103 » piątek 11 lipca 2008, 20:46
przez adam_0103 » piątek 11 lipca 2008, 20:46 

 przez lled3 » piątek 11 lipca 2008, 21:09
przez lled3 » piątek 11 lipca 2008, 21:09 
 przez ===Dawid=== » piątek 11 lipca 2008, 21:35
przez ===Dawid=== » piątek 11 lipca 2008, 21:35 

 przez Daniella31 » piątek 11 lipca 2008, 21:42
przez Daniella31 » piątek 11 lipca 2008, 21:42 
 przez Karbar » piątek 11 lipca 2008, 21:43
przez Karbar » piątek 11 lipca 2008, 21:43 
 przez Daniella31 » piątek 11 lipca 2008, 21:45
przez Daniella31 » piątek 11 lipca 2008, 21:45 
 przez qwer0 » piątek 11 lipca 2008, 21:54
przez qwer0 » piątek 11 lipca 2008, 21:54 
co do sprzęgła,to też zdarza mi się pokonywać zakrety na wciśniętym sprzęgle, Embarassed

 przez lled3 » piątek 11 lipca 2008, 21:55
przez lled3 » piątek 11 lipca 2008, 21:55 
 przez Daniella31 » piątek 11 lipca 2008, 22:01
przez Daniella31 » piątek 11 lipca 2008, 22:01 
 przez Karbar » piątek 11 lipca 2008, 22:13
przez Karbar » piątek 11 lipca 2008, 22:13 
 przez lled3 » piątek 11 lipca 2008, 22:45
przez lled3 » piątek 11 lipca 2008, 22:45 
Karbar napisał(a):wciśniesz sprzęgło potem troche na hamulec i jedziesz dalej mówicie ze to nie jest dobry pomysł?
chodzi mi o to, że jade na trójce cisne sprzegło redukuje na dwójkę i już nogi nie zdejme tylko tropszkę pohamuje abyza szybko nie wejsc w zakręt i jade dalej
faktem jest ,że kiedy pokonuje zakręt na wciśniętym sprzęgle to za mocno mi zwalnia
 przez stokrootka » sobota 12 lipca 2008, 10:33
przez stokrootka » sobota 12 lipca 2008, 10:33 
 przez Karbar » sobota 12 lipca 2008, 10:45
przez Karbar » sobota 12 lipca 2008, 10:45 
 przez mat4u » sobota 12 lipca 2008, 10:46
przez mat4u » sobota 12 lipca 2008, 10:46 


