wymiana plynu chlodniczego i hamulcowego

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez slayer17 » czwartek 14 czerwca 2007, 15:03

Jeszcze żadszy olej może wypłukać nagary z silnika, tak jak w przypadku oleju rzpakowego, ma on taką właściwość, że wypłukuje nagary z przewodów paliwowych prosto do pompy i wtryskiwaczy ślicznie je zapychając.
31.12.2008r. WORD Krosno - teoria, placyk, miasto +++

16.01.2009 - Prawko w kieszeni ;]
Avatar użytkownika
slayer17
 
Posty: 514
Dołączył(a): poniedziałek 13 listopada 2006, 18:32
Lokalizacja: Bieszczady ;P

Postprzez jimorrison » piątek 15 czerwca 2007, 02:07

invx napisał(a):absolutnie sie nie zgodze :)

na dluzsza mete olej mineralny bardziej szkodzi - gdyz gorzej smaruje - zwlaszcza w niskich temp.

jakies poparcie w badaniach itp.? czemu produkuje sie i stosuje z powodzeniem m.in. oleje mineralne w technologii long life (wymiana nawet co 30tys. km)?
ja nadal jestem zdania ze jesli wlany jest olej gestszy to nie mozna go juz zmieniac na syntetyk i tyle.
pozdr.
jimorrison

prawo jazdy kat.B, 1 podejście
teoretyczny 1.07.2005=>zdany, praktyczny 21.07.2005=>zdany, odebrane 4.08.2005

Był: FSO Caro 2.0 DOHC, FSO Atu 1.6 OHV, FSO Caro 1.4 DOHC
Jest: FSO Caro 1.6 DOHC
Avatar użytkownika
jimorrison
 
Posty: 983
Dołączył(a): wtorek 03 maja 2005, 17:17
Lokalizacja: prohibicja

Postprzez invx » piątek 15 czerwca 2007, 09:59

nie no jak sie wleje mineralny - to faktycznie potem jak zapaskudzi silnik to i moze strach wlewac cos innego 8)

ale wlewac mineralny tylko dlatego ze autko ma 180 tys. ?!

czemu sie produkuje ? - bo sa tansze
invx
 
Posty: 495
Dołączył(a): poniedziałek 17 lipca 2006, 20:40

Poprzednia strona

Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości