Geometria zawieszenia- lużno chodząca kierownica....

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Re: Geometria zawieszenia- lużno chodząca kierownica....

Postprzez Radhezz » wtorek 11 grudnia 2012, 11:31

RossoneriDevil napisał(a):
uwidoczniły się luzy w maglownicy, co kieruje ją na wymianę/regenrację


Czyli pewnie kolejne 700 zł pójdzie.....
Chyba się zagalopowałem z tymi naprawami....

Ale poprostu wydaje mi się że " ta już na pewno będzie ostatnia....." i będe mógł śmigać.....ehhh....
Tak jest zawsze... ciągle się coś psuje, na to nie ma rady ;)
Ale też bez przesady - każde auto jest inne, ale w Mercedesie można skasować luz na przekładni kręcąc śrubką. A z drugiej strony to znajomy miał taki motyw w Fieście że w jedną stronę kręciała się normalnie, a w drugą z dużymi oporami i musiał przekładnię wymienić.
[A][B][BE][C][CE][D][DE]
Pojazdy uprzywilejowane ABCD
Jeśli nie przeklinasz w trakcie prowadzenia samochodu, to znaczy, że prawdopodobnie należysz do tej grupy kierowców, na których my wszyscy przeklinamy.
Avatar użytkownika
Radhezz
 
Posty: 758
Dołączył(a): poniedziałek 05 marca 2012, 15:30
Lokalizacja: Opole

Re: Geometria zawieszenia- lużno chodząca kierownica....

Postprzez RossoneriDevil » wtorek 11 grudnia 2012, 20:04

Dowiedziałem sie dzisiaj że ponieważ iż mam do wymiany z przodu wachacze to geometria ustawiana była do luźnych wachaczy.}
Robiłem tylne zawieszenie i nie potrzebnie robiłem geometrie skoro miałem luzy z przodu ponieważ dowiedziałem sie że przód ustawia się względem tyłu także póki nie zrobiłem przodu nie miałem co robić geometrii....przynajmniej ja tak wywnioskowałem.
Na dniach robię górne wachacze z przodu jeszcze raz geometrie i na tym zamyklam rozdział napraw jeżeli chodzi o ten egzemplarz.....
RossoneriDevil
 
Posty: 1053
Dołączył(a): sobota 02 czerwca 2012, 20:05

Re: Geometria zawieszenia- lużno chodząca kierownica....

Postprzez Borys_q » wtorek 11 grudnia 2012, 21:01

...i na tym zamyklam rozdział napraw jeżeli chodzi o ten egzemplarz.....


To nigdy się nie kończy w używanym samochodzie od jednej naprawy do drugiej.
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.
Borys_q
 
Posty: 3480
Dołączył(a): sobota 22 marca 2008, 16:36
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Geometria zawieszenia- lużno chodząca kierownica....

Postprzez lith » wtorek 11 grudnia 2012, 23:01

W każdym samochodzie... chociaż też bez przesady z tą intensywnością. Jak samochód kończy w warsztacie kilka razy do roku to już słabo się robi.
Avatar użytkownika
lith
 
Posty: 7569
Dołączył(a): niedziela 17 maja 2009, 21:09
Lokalizacja: E-g/Gda

Re: Geometria zawieszenia- lużno chodząca kierownica....

Postprzez BOReK » środa 12 grudnia 2012, 00:51

To sobie trzeba znaleźć takiego fachowca, który potrafi dostrzec usterki. Wymieniaczy w kraju jest aż za wiele. :D
Avatar użytkownika
BOReK
 
Posty: 3051
Dołączył(a): niedziela 25 lutego 2007, 13:02

Re: Geometria zawieszenia- lużno chodząca kierownica....

Postprzez RossoneriDevil » środa 12 grudnia 2012, 08:45

Jak samochód kończy w warsztacie kilka razy do roku to już słabo się robi.


Kupiłem zaniedbany samochodzik...jestem jego chyba 6 właścicielem i dopiero na mnie został zarejestrowany.
Ale mam nadzieje że stanie na "koła" :P
RossoneriDevil
 
Posty: 1053
Dołączył(a): sobota 02 czerwca 2012, 20:05

Poprzednia strona

Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
cron