 przez michalek_62 » piątek 17 czerwca 2011, 09:27
przez michalek_62 » piątek 17 czerwca 2011, 09:27 
 przez michooo » piątek 17 czerwca 2011, 12:23
przez michooo » piątek 17 czerwca 2011, 12:23 
 przez cman » piątek 17 czerwca 2011, 12:32
przez cman » piątek 17 czerwca 2011, 12:32 
michooo napisał(a):To dobrze, że na zimnym sprawdzałeś. Jakby na ciepłym pokazywał za dużo to by znaczyło, że jest go w cholerę za dużo.
michooo napisał(a):Oczywiście, że może to powodować drobne wycieki. Uszczelki i uszczelniacze nie lubią za wysokiego poziomu.
 przez michooo » piątek 17 czerwca 2011, 12:55
przez michooo » piątek 17 czerwca 2011, 12:55 
Bo?
 Takie rzeczy to można Tomciowi tłumaczyć, ale nie Tobie.
 Takie rzeczy to można Tomciowi tłumaczyć, ale nie Tobie.Przy 3 mm powyżej maksimum??
 przez BOReK » piątek 17 czerwca 2011, 12:59
przez BOReK » piątek 17 czerwca 2011, 12:59 

 przez cman » piątek 17 czerwca 2011, 13:11
przez cman » piątek 17 czerwca 2011, 13:11 
michooo napisał(a):Dlatego realną ilość oleju w silniku mierzy się gdy jest zimny i większość producentów umieszcza takie zalecenia w instrukcji obsługi.
 przez michooo » piątek 17 czerwca 2011, 13:16
przez michooo » piątek 17 czerwca 2011, 13:16 
 przez athlon » piątek 17 czerwca 2011, 18:01
przez athlon » piątek 17 czerwca 2011, 18:01 
![Crooked :]](./images/smilies/icon_crooked.gif) pieski tez tak robią. A w wolnej chwili wejdź pod auto i zobacz skąd kapie
 pieski tez tak robią. A w wolnej chwili wejdź pod auto i zobacz skąd kapie 

 przez michalek_62 » piątek 17 czerwca 2011, 18:12
przez michalek_62 » piątek 17 czerwca 2011, 18:12 
 przez qwer0 » piątek 17 czerwca 2011, 18:24
przez qwer0 » piątek 17 czerwca 2011, 18:24 


 przez michalek_62 » piątek 17 czerwca 2011, 18:35
przez michalek_62 » piątek 17 czerwca 2011, 18:35 

