przez FragMaster » środa 19 sierpnia 2009, 00:28
przez Neurot » środa 19 sierpnia 2009, 08:10
FragMaster napisał(a):Zmierzyłem to tankując 8l ropy na których przejechałem 70km po czym wskazówka wróciła na to samo miejsce, na którym była przed wlaniem 8l. Wykonałem ten pomiar kilka razy, z tym samym skutkiem. Nawet jeśli ten pomiar jest niedokładny to i tak pali stanowczo za dużo.
przez marcij » środa 19 sierpnia 2009, 09:45
Neurot napisał(a):......
Zalej 2,3 razy pod korek i wtedy sprawdzaj spalanie. Wiem, że nie jest to ani sposób. Ale będzie to pewniejsze niż ufanie wskaźnikowi poziomu paliwa w baku.
przez Grzegorz199991 » środa 19 sierpnia 2009, 10:36
przez FragMaster » środa 19 sierpnia 2009, 10:55
przez Grzegorz199991 » środa 19 sierpnia 2009, 11:17
FragMaster napisał(a):@marcij
A dużo by mechanik wziął za samo sprawdzenie co jest nie tak bez robienia niczego orientacyjnie?
Dymi raczej na ciemniejszy siwy ale nie czarny.
przez marcij » środa 19 sierpnia 2009, 16:44
Grzegorz199991 napisał(a):czy zamyka mu ssanie?
jak ci silnik chodzi normalnie bez żadnych "terkotek" typu jak ciągnik?.
Może pęknięty jest izolator na świecy, ewentualnie fajka się wypięła na świecy (czy jak to tam fachowo się mówi) . :o
Apropo Ja bym nie radził jechać do serwisu oni to by ci najchętniej wymienili wszystko ... 8) 8)
przez coolio1 » środa 19 sierpnia 2009, 18:15
przez FragMaster » środa 19 sierpnia 2009, 19:00
przez coolio1 » środa 19 sierpnia 2009, 19:37
Tak się składa że założyłem temat na tym i na tym które podałeś i jak na razie tu dostałem 7 odpowiedzi a tam jedną
przez marcij » środa 19 sierpnia 2009, 21:47