C-12 ten sam. Na turbinie masz tylko rozrysowany Art 22. Bo pisanego nie rozumiesz.szoferemeryt napisał(a):Każde inne SoRO aby tylko nie klasyczne, bo tu kończą się mądrości szerszona.
No właśnie nie ma takiej teorii w prawie. Tylko w waszych łepetynach. Prawda,że bzdury ?A gdzie to wyczytałeś, może podaj Art. albo paragraf w PRD albo w rozporządzeniu.
Taaa..niezwykłym. Niezwykły to jesteś ty i prostowacze z krótkim zjazdowym.gumik napisał(a):Musisz w końcu zrozumieć, że rondo nie jest zwykłym skrzyżowaniem.
W przypadku zwykłego skrzyżowania jest to jedno przecięcie.
Ogarnij się.. z resztą ktoś ci wrzucił zdjęcie. "zwykłe " skrzyzowanie przecięcia się drogi dwujezdniowej z dwujezdniową z wysepką.
Takie twoje niezwykłe skrzyżowanie.
Od czego ? "umówmy się" ? Takie rzeczy w PoRD ??? Tak rozumie ronda jak ty...jedno przecięcie.Nic nie poradzę na to, że ignorujesz porady specjalistów.
Poważnie ? A który znak wskazuje,że jadę prosto ? C-12 ? A co z C-5 ? Nawet znaków już nie odróżniasz i nawet nie wiesz co oznaczają. Kolejny co nadaje to samo znaczenie dwóm różnym znakom. Ale trafili sie kontrdyskutanci...Zjeżdżając z klasycznego ronda zmieniasz kierunek w prawo. Jadą dookoła jedziesz prosto. Było w programie JB, trzeba było oglądać, a nie się śmiać.
Jedziesz z drugiej strony niż C-12 wskazuje. To jest rozrysowany Art 22 dla takich jak ty.Na rondzie turbinowym układ pasów ruchu i strzałek zmieniają organizację ruchu w stosunku do klasycznego ronda. Co w tym takiego nadzwyczajnego?
Rozumiem ,że z drogi nigdy nie skręcałeś I nie o kierunku ruchu, a jazdy..nawet tego nie łapiesz. Dlatego dalej czekasz na odpowiedź. Co mam tłumaczyć, jak ty nie łapiesz nawet tego ???No raczej przepisy o zmianie kierunku ruchu i sygnalizowaniu to się stosuje na skrzyżowaniach, a nie na pojedyńczej drodze gdzie nie masz możliwości jechać inaczej. Coś pokręciłeś.
Krótki zjazdowy na wprost cos ci mówi ???Jakie znowu nasze teorie prostowania? Wskaż mi gdzie coś takiego napisałem.
Wybacz, przypomne tylko..nie cytuję idiotyzmów.