Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez szymon1977 » niedziela 11 października 2015, 19:06
przez pasqudek » niedziela 11 października 2015, 22:49
przez szymon1977 » poniedziałek 12 października 2015, 18:24
przez pasqudek » poniedziałek 12 października 2015, 19:37
przez szymon1977 » poniedziałek 12 października 2015, 20:34
przez pasqudek » poniedziałek 12 października 2015, 22:51
przez szymon1977 » wtorek 13 października 2015, 00:47
Ze ze wzgledu na potencjalnie niewielka mozliwosc wyzadzenia krzywdy TIR-owi Twoja poczyniona przez pomylke proba zmiany pasa prosto pomiedzy kola ciagnika a naczepy nie wywolalaby takiego obuzenia. Co wiecej, nawet gdyby ta proba zakonczyla sie dla Ciebie tragicznie doszukiwanoby sie winy ze strony TIR-a. Dlaczego jechal lewym pasem? Dlaczego w miescie? A moze przekroczyl o 5 min. dzienny limit czasu pracy?pasqudek napisał(a):...a co powiesz na...
A co z kierowcami A/B? Moga miec wszystkich w d...? Inaczej sie patrzy zza kierownicy Yarisa, inaczej zza kierownicy Man-a. Przy maksymalnym zaladunku jak tylko zaswieci sie zielone to wciskam gaz do dechy... a moj tyl potrafi zalapac sie na nastepne czerwone. A Ty ile masz do sety?pasqudek napisał(a):Najpierw niech kierowcy kat. C/CE/D zaczna szanowac innych jak chca byc sami szanowani.
przez pasqudek » wtorek 13 października 2015, 07:57
przez szymon1977 » wtorek 13 października 2015, 23:32
przez pasqudek » wtorek 13 października 2015, 23:45
przez szymon1977 » środa 14 października 2015, 07:46
przez pasqudek » środa 14 października 2015, 22:48
przez szymon1977 » czwartek 15 października 2015, 00:09
przez pasqudek » czwartek 15 października 2015, 19:22