Mi tam auto hamuje optymalnie na suchej bitumicznej bez względu na systemy.
Jak dla mnie nikt nie pyta w jakich warunkach następuje najlepsza poprawa hamowania w odniesieniu do hamowania bez systemów, tylko kiedy hamowanie jest najlepsze.
			
				
przez Borys_q » wtorek 01 listopada 2011, 21:31 
przez kamien48 » środa 02 listopada 2011, 10:06 
przez Borys_q » środa 02 listopada 2011, 10:11 
odp: bc
uzasadnienie (co prawda nie eksperta komisji weryfikacyjnej)
przez kamien48 » środa 02 listopada 2011, 10:48 
przez Borys_q » środa 02 listopada 2011, 11:22 
optymalne zmniejszenie drogi hamowania na skutek działania układu ABS można uzyskać na nawieżchni:
a) suchej bitumicznej
b) mokrej bitumicznej
c) niejednorodnej
przez kamien48 » środa 16 listopada 2011, 20:59 
przez kamien48 » środa 16 listopada 2011, 21:03 
przez kamien48 » środa 16 listopada 2011, 21:09 
przez kamien48 » środa 16 listopada 2011, 21:17 
przez skov » środa 16 listopada 2011, 21:32 
przez mshtal » środa 16 listopada 2011, 22:48 
skov napisał(a):egzamin teoretyczny to też "egzamin".
przez skov » czwartek 17 listopada 2011, 22:16 
przez Borys_q » czwartek 17 listopada 2011, 22:25 
przez rusel » piątek 18 listopada 2011, 17:57 
przez mshtal » piątek 18 listopada 2011, 18:18 
rusel napisał(a):dodam ze jezeli osoba przystapi do egzaminu praktycznego bez okularow ale zalozy sloneczne to egzaminator rowniez dopuszcza
