10 lat to mało czasu?

WORD
Mnie na kolana powaliła wypowiedź Pana egzaminatora chyba Olszaka i jego tłumaczenie dlaczego przepada cała kwota za praktyczny. Bo jak kursanci słyszeli nazwisko egzaminatora to udawali że ich nie ma bo on taki i owaki a do egzaminu wszystko przygotowane. Winni oczywiście kursanci bo tak się nie robi ale oczywiście nie pomyślał że może z egzaminatorem coś jest nie tak skoro takie są praktyki kursantów (jeżeli oczywiście takie były) Ja jako pracodawca bym się zastanawiał co z moim instruktorem jest nie tak, że kursanci nie chcą z nim jeździć a nie na nich zwalał winę. Powód niesamowity żeby 140 gratis wpadło.
OSK
Gadanie o niczym i chwalenie się ze na siedmiu, sześciu zdało. Mi ostatnio na siedmiu, pięciu zdało ale nie lecę z tym do sejmu. Po drugie co to za idiotyczne gadanie, że słaba zdawalność bo uczyli się na starych a zdają na nowych zasadach? To my do tej pory inne przepisy mieliśmy? Z tego wynika że uczyli testy zdawać a nie przepisów. Nie powinni się tym chwalić bo nie ma czym.
Dlaczego nikt nie poruszył tematu idiotycznych a bynajmniej nie wpływających na bezpieczeństwo na drogach pytań z budowy i mechaniki samochodu? Zmiana miała poprawić stan bezpieczeństwa na drogach.... bynajmniej każdy z zabierających głos tak twierdził. W takim razie jak na bezpieczeństwo wpływa wiedza o tempomacie, luzie na drążkach, bądź wiedza o opadaniu pedału hamulca przy włączaniu silnika. Dla mnie w żaden. To jak chemia w technikum czy liceum. Ilu z nas z tej wiedzy na dzisiaj korzysta?
Jedyne sensowne wypowiedzi to minister Polaczek i prowadzący obrady (nadal nie poznałem nazwiska)
Poklepali się po ramionach i za 3-4 miesiące się spotkają. Szkoda, bo to trzeba natychmiast działać. Lepsze skutki daje zapobieganie niż leczenie.
Chętnie bym w takim spotkaniu wziął udział. Potrafi ktoś załatwić "wejściówkę"?
