stafik a gdzie w pytaniu pisze cokolwiek o oponach letnich ???
Z doświadczenia wiem że jak hamuję krócej w zimie na suchym niż na sliskim.
Jak odpowiesz na weryfikacji - twoja sprawa :)
przez oskbelfer » piątek 17 lipca 2009, 08:41
przez cman » piątek 17 lipca 2009, 09:26
przez stafik » piątek 17 lipca 2009, 09:37
cman napisał(a):Wg mnie, przez to pytanie należy rozumieć, że w jakich warunkach hamowanie na oponach zimowych jest najlepsze, w domyśle: w porównaniu z innymi oponami.
Jeżeli tak, to A i C na pewno nie. B - nie wiadomo, bo co to znaczy śliska nawierzchnia? Może być śliska, bo jest śnieg, a może być śliska, bo jest mokro. W pierwszym przypadku lepsza jest opona zimowa, w drugim letnia.
No i jeszcze trzeba przyjąć wersję, że autor pytania jest pod silnym wpływem speców od marketingu i wydaje mu się, że opony zimowe są zawsze lepsze poniżej 7 stopni.
przez oskbelfer » piątek 17 lipca 2009, 09:51
stafik napisał(a):
Właśnie dokładnie w ten sposób podchodze do tego pytania. Tzn porównuje zimówki z letnimi.... ale może oskbelfer ma racje... a może wszyscy sie mylimy... :?:
przez XPepeX » piątek 17 lipca 2009, 12:40
przez rqp » piątek 17 lipca 2009, 22:01
stafik napisał(a):Ok. To troche z innej beczki:
Czy przyczepa lekka <750kg moze być przyczepą wieloosiową, tzn 2 osie oddalone o więcej niz 1m?
remikoli napisał(a):1.Znak B-7
a-nie dotyczy pojazdow z przyczepą jednoosiową
b-nie dotyczy pojazdów z przyczepą posiadającą oś pojedyńczą
c-dotyczy każdej przyczepy dwuosiowej
przez XPepeX » piątek 17 lipca 2009, 22:46
przez XPepeX » piątek 17 lipca 2009, 23:16
przez rqp » sobota 18 lipca 2009, 01:12
przez remikoli » sobota 18 lipca 2009, 01:24
przez XPepeX » niedziela 19 lipca 2009, 00:42
przez KUBA_1 » wtorek 21 lipca 2009, 18:11
przez XPepeX » środa 22 lipca 2009, 00:03
przez remikoli » środa 22 lipca 2009, 00:38
przez XPepeX » środa 22 lipca 2009, 00:54