przez rusel » poniedziałek 26 października 2009, 23:57
przez laciak » wtorek 27 października 2009, 00:17
przez oskbelfer » wtorek 27 października 2009, 10:13
rusel napisał(a):tylko bardzo prosze nie pouczaj innych uzytkownikow..... ....
rusel napisał(a):Producent Mercedesa tez nie wie co mowi (po co zalaczają sie swiatla awaryjne podczas hamowania?), zadaj sobie pytanie po co sygnalizujemy awarię? a odpowiedz zachowaj dla siebie:) ....
rusel napisał(a):i nie tlumacz mi na czym polega egzamin weryfikacyjny, raz mialem okazje podejsc do tego egzaminu:) koncze dyskusje na ten temat, nie martw sie jest tu pare osob ktore myslą i kazdy z nich ma na pewno zdanie na ten temat niekoniecznie takie jak Twoje lub moje:) ....
rusel napisał(a):tylko bardzo prosze nie pouczaj innych uzytkownikow..... ....
rusel napisał(a):zamiast toczyc ten temat bez konca podziel sie jeszcze jakas informacja co do egzaminu praktycznego bo tylko do niego staram sie solidnie przygotowac, czy dobrze rozumiem ze na placu manerwrowym przed i zaraz po przyjezdzie oceniam wszystko póki osoba nie zakonczy jazdy? jak reagowac wlasnie np na sytuacje kiedy na placu manewrowym znajduje sie znak nakaz jazdy a osoba jedzie w innym kierunku...w opolu na placu jest wlasnie nakaz jazdy dookola wyspy, mysle ze kilka osob moze w stresie tego nie widziec.... ....
rusel napisał(a):czy dobrze rozumiem ze na placu manerwrowym przed i zaraz po przyjezdzie oceniam wszystko póki osoba nie zakonczy jazdy?....
rusel napisał(a):jak reagowac wlasnie np na sytuacje kiedy na placu manewrowym znajduje sie znak nakaz jazdy a osoba jedzie w innym kierunku.....
przez rusel » wtorek 27 października 2009, 11:05
przez oskbelfer » wtorek 27 października 2009, 14:36
laciak napisał(a):Ostrzegać o niebezpieczeństwie innych kierujących światłami awaryjnymi nie można.
Miałem to pytanie na egzaminie i na 100% była to błędna odpowiedź!!!
rusel - takie same miałem argumenty jakie ty wypisujesz, ale one nie zaliczyły tego pytania
przez kopan » wtorek 27 października 2009, 20:51
przez oskbelfer » wtorek 27 października 2009, 21:57
przez rusel » wtorek 27 października 2009, 21:58
przez oskbelfer » wtorek 27 października 2009, 22:49
przez kopan » wtorek 27 października 2009, 23:14
przez oskbelfer » wtorek 27 października 2009, 23:46
kopan napisał(a):A takie pytanie z Nowego Sącza:
Znak B-20 „Stop” - zatrzymanie powinno nastąpić:
a) przed drogą z pierwszeństwem
b) w razie nie wyznaczenia miejsca, przed jezdnią drogi z pierwszeństwem.
c) w razie braku wyznaczonego miejsca w takim miejscu, w którym kierujący może upewnić się i nie utrudni ruchu na drodze z pierwszeństwem.
przez christiano_ » środa 28 października 2009, 09:08
oskbelfer napisał(a):kopan napisał(a):A takie pytanie z Nowego Sącza:
Znak B-20 „Stop” - zatrzymanie powinno nastąpić:
a) przed drogą z pierwszeństwem
b) w razie nie wyznaczenia miejsca, przed jezdnią drogi z pierwszeństwem.
c) w razie braku wyznaczonego miejsca w takim miejscu, w którym kierujący może upewnić się i nie utrudni ruchu na drodze z pierwszeństwem.
dalej daje A
B raczej nie
C natomiast budzi moje wątpliwosci - wietrzę tu podstęp "gry słów" - zobacz na zapis par 21.2 dzu170 - brzmi nieco inaczej - niby to samo a jednak.
przez rusel » środa 28 października 2009, 10:51
przez Billon » środa 28 października 2009, 13:01
oskbelfer napisał(a):kopan napisał(a):A takie pytanie z Nowego Sącza:
Znak B-20 „Stop” - zatrzymanie powinno nastąpić:
a) przed drogą z pierwszeństwem
b) w razie nie wyznaczenia miejsca, przed jezdnią drogi z pierwszeństwem.
c) w razie braku wyznaczonego miejsca w takim miejscu, w którym kierujący może upewnić się i nie utrudni ruchu na drodze z pierwszeństwem.
dalej daje A
B raczej nie
C natomiast budzi moje wątpliwosci - wietrzę tu podstęp "gry słów" - zobacz na zapis par 21.2 dzu170 - brzmi nieco inaczej - niby to samo a jednak.
przez rusel » czwartek 29 października 2009, 09:34