stafik napisał(a):Raczej za to. (nie wolno zostawiać pracującego silnika w terenie zabudowanym)
Zdaje się, że egzamin odbywa się poza droga publiczną...
przez cman » poniedziałek 19 października 2009, 20:23
stafik napisał(a):Raczej za to. (nie wolno zostawiać pracującego silnika w terenie zabudowanym)
przez stafik » poniedziałek 19 października 2009, 20:36
cman napisał(a):stafik napisał(a):Raczej za to. (nie wolno zostawiać pracującego silnika w terenie zabudowanym)
Zdaje się, że egzamin odbywa się poza droga publiczną...
przez oskbelfer » poniedziałek 19 października 2009, 20:41
osk rajd napisał(a):rusel napisał(a):co poszlo nie tak?
trafilem najgorzej jak moglem, chodzi mi o drugiego kandydata, gosc nie mial trasy nawet przygotowanej, i przed egzaminem jeszcze z nim jezdzilem pokazujac mu najlepsza i najkrotsza trase, nie wiedzac jeszcze ze na siebie trafimy, pozostale osoby z mojej grupy poznalem w pt i sob i wspolnie cwiczylismy plac i miasto, no ale trafilem wlasnie na goscia najslabiej przygotowanego ze wszystkich
po wyjsciu na plac panowie z komisji wskazali mnie jako egzaminujacego a jego jako osobe egzaminowana no i sie zaczelo...
gosc zaczal w ten sposob:
1. wskazal wszystkie plyny i zbiorniczki troche sie pogubil ale jakos poszlo
2. swiatla pozycyjne (mysle sobie dobry poczatek-idzie po kolei, ale juz na poczatku nie wlaczyl zaplonu wiec przy otwartych drzwiach zaczal mu wyc taki sygnal ostrzegawczy, ale zamknal drzwi i obszedl pojazd i pokazal swiatla)
3. kierunek lewy (juz widze ze nie zna kolejnosci, poza tym widzi ze cos nie tak bo caly czas mu wyje ten sygnal, wiec zamiast przekrecic kluczyk i uruchomic zaplon, to wiecie co gosc zrobil?? - uruchomil silnik!!! czym zabil mi cwieka bo nie spotkalem sie z tym zeby przy pierwszym zadaniu juz uruchamiac silnik i boje sie co komisja na to powie, no dobra ale uruchomil silnik i dalej sprawdza swiatla)
4. przeciwmglowe tylne (chyba z piec razy je wlaczyl i wylaczyl, bo w micrach przelacznik jest troche dziwny,widze juz ze nie cwiczyl na tym aucie)
5. kierunek prawy
6. mijania
7. drogowe
8. cofania (poprosil mnie zebym sprawdzil)
9. stop
10. trabka :)
przygotowanie do jazdy tez szlo opornie bo komisja 2x zwracala mu uwage zeby dokladnie mowil na glos kazda czynnosc ktora wykonuje np "ustawiam zaglowek" etc zapial juz pasy i przypomnial sobie ze drzwi tzreba sprawdzic, ale tu znowu mi cwieka zabil bo nie sprawdzil tylnej klapy, no i w koncu siada i mowi ze zakonczyl zadanie i jest gotowy do drugiego, komisja do mnie: co pan na to? a ja z minute czasu sie zastanawiam czy kazac powtorzyc czy przejsc do kolejnego zadania, ale mowie ze prosze kolejne zadanie, a komisja mowi STOP i poprosimy pana na bok wynik NEGATYWNY
i tu pytanie do forumowiczow,ktorzy maja przed soba praktyczny egzamin, tak zeby sobie pocwiczyli jak trafia na takiego goscia, za co mnie oblala komisja:
A) za to ze uruchomil silnik podczas pierwszego zadania?
B) czy za to ze nie sprawdzil tylnej klapy?
przez cman » poniedziałek 19 października 2009, 20:43
stafik napisał(a):chmmm... to światła mijania po co???
stafik napisał(a):Proponuję aby autor w końcu nas oświecił :)
osk rajd napisał(a):i tu pytanie do forumowiczow,ktorzy maja przed soba praktyczny egzamin, tak zeby sobie pocwiczyli jak trafia na takiego goscia, za co mnie oblala komisja:
A) za to ze uruchomil silnik podczas pierwszego zadania?
B) czy za to ze nie sprawdzil tylnej klapy?
przez rusel » poniedziałek 19 października 2009, 20:49
przez stafik » poniedziałek 19 października 2009, 20:50
cman napisał(a):Autor chyba raczej chce, żebyśmy my go oświecili :wink::
przez rusel » poniedziałek 19 października 2009, 20:55
przez osk rajd » poniedziałek 19 października 2009, 20:58
przez cman » poniedziałek 19 października 2009, 20:58
rusel napisał(a):egzamin na placu odbywa sie w warunkach ruchu drogowego, wszystkie zasady RD na nim obowiazują
przez oskbelfer » poniedziałek 19 października 2009, 20:59
przez osk rajd » poniedziałek 19 października 2009, 21:05
przez rusel » poniedziałek 19 października 2009, 21:12
przez oskbelfer » poniedziałek 19 października 2009, 21:22
przez rusel » poniedziałek 19 października 2009, 22:18
przez oskbelfer » wtorek 20 października 2009, 19:25
rusel napisał(a):co w przpadku gdy osoba sprawdza cofania na wlaczonym silniku i wychodzi z pojazdu