przez oskbelfer » czwartek 08 października 2009, 19:36
przez Olin » piątek 09 października 2009, 07:53
przez cih » piątek 09 października 2009, 14:04
przez cih » piątek 09 października 2009, 14:11
przez Olin » piątek 09 października 2009, 14:11
przez Borys_q » piątek 09 października 2009, 15:54
przez Olin » piątek 09 października 2009, 16:02
przez Borys_q » piątek 09 października 2009, 16:07
przez oskbelfer » piątek 09 października 2009, 18:14
przez cih » piątek 09 października 2009, 19:45
oskbelfer napisał(a):cih - doczytaj sobie nowele 217. Najechanie na linie - to bląd :)
przez dylek » piątek 09 października 2009, 20:09
Tabela nr 4
a) płynna jazda do przodu pasem ruchu,
b) (...)
6) nienajeżdżanie kołem na linie wyznaczające zewnętrzne krawędzie stanowisk (w przypadku kategorii B1 i B nie dotyczy linii wewnętrznych ograniczających i wyznaczających pole zatrzymania pojazdu),
7) nienajeżdżanie oraz niepotrącanie pachołków lub tyczek,
8 ) zatrzymanie pojazdu przed końcem i początkiem pasa ruchu:
a) w przypadku kategorii B i B1 w wyznaczonym polu zatrzymania pojazdu,
§ 29
4. Zachowaniem osoby egzaminowanej świadczącym o możliwości stworzenia zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego jest:
1) działanie mogące skutkować stworzeniem zagrożenia dla zdrowia lub życia osób;
2) przejechanie kołem przez linie wyznaczające zewnętrzne krawędzie stanowisk;
3) najechanie albo potrącenie pachołka lub tyczki;
4) dwukrotne nieprawidłowe wykonanie zadania ruszanie z miejsca oraz jazda pasem ruchu do przodu i tyłu.
przez Borys_q » piątek 09 października 2009, 21:27
§ 13. Stanowiska wymienione w tabeli 9 i 10:
1) powinny być wyznaczone białymi lub żółtymi liniami(....)
przez dylek » piątek 09 października 2009, 21:55
§ 55. 1. Egzamin weryfikacyjny składa się z części:
(...)
2) praktycznej - obejmującej sprawdzenie umiejętności wykonywania i oceny wykonania zadań egzaminacyjnych - realizowanej na placu manewrowym i w ruchu drogowym.
§ 18. 1. Plac manewrowy przeznaczony do sprawdzania umiejętności wykonywania poszczególnych zadań egzaminacyjnych powinien:
1) być zlokalizowany możliwie blisko ośrodka egzaminowania;
2) być na stałe wyłączony z ruchu dla pojazdów innych niż przeznaczone do egzaminowania i pojazdów wykorzystywanych przez ośrodek egzaminowania do prowadzenia szkolenia w zakresie ustawy o transporcie drogowym;
3) być odgrodzony od pozostałej części ośrodka egzaminowania;
4) posiadać nawierzchnię asfaltową, betonową lub kostkową, na której wyznaczone są stanowiska umożliwiające realizację zadań egzaminacyjnych.
przez wu82 » sobota 10 października 2009, 19:55
przez Borys_q » sobota 10 października 2009, 19:57