x098 napisał(a):I jakoś nie widzę powodu dla którego miałbym cokolwiek dodać, wydaję mi się że przepis jest jednoznaczny jasny prosty czytelny i całkowicie zrozumiały.(A może źle się mi wydaję?)
Przepis, hmmmm, tyle tylko, ze jezeli przepis stworzyl ktos kto niema na ten temat pojecia to raczej bedzie to b. Kiepski przepis.
superosk napisał(a):1. Kolego ks-rider, pewnie masz większą praktykę w kierowaniu motocyklem ode mnie, choćby ze wględu na prowadzenie zajęć praktycznych w tym zakresie (mimo iż to wcale nie musi iść w parze), to jednak nie daje Tobie podstaw do podważania mojego doświadczenia. Może podzielisz się swoim doświadczeniem i odpowiesz jak Twoi kursanci ustawiają się w powyższej sytuacji?
2. czy to oznacza, że tak samo wymagasz od swoich kursantów?
1. Owszem, nie musi to isc w parze. Widzisz, jezeli ktos ma na jakis temad jakas tam wiedze to czasami wystarczy jedno slowo / zdanie aby stwierdzic, ze wspolrozmowca nie ma na temat specjalnie duzo do powiedzenia. Jezeli kol. Czepiacz zadaje np. Pytanie w ktora strone nalezy popchnac kierownice podczas jazdy w obrebie predkosci stabilnej aby zainicjowac polozenie motocykla w prawo a ktos daje bledna odpowiedz, to po prostu sie zdeklasyfikowal. Podobnie jest ze mna. Zwykle gdy dyskusja na temat praktycznej jazdy przechodzi w cieplejsza faze, proponuje stronie przeciwnej aby zamiescil fote swojej przedniej opony, co daje mi jakis tam obraz jego umiejetnosci.
2. Moj styl jazdy staram sie przelac na kursantow.
