Pomocy dostałem z urzędu pracy skierowanie na kurs kat. C+E

Tutaj możecie zamieszczać opinie dotyczące kursów na prawo jazdy

Moderatorzy: ella, klebek

Pomocy dostałem z urzędu pracy skierowanie na kurs kat. C+E

Postprzez imitator » środa 19 września 2007, 23:26

Chodzi mi o to, że nie mam zbyt dużego doświadczenia w prowadzeniu samochodów osobowych, a busami czy ciężarówkami nigdy nie jeździłem. Urząd pracy zaproponował mi kurs C+E (od razu się zgodziłem) ale teraz mam wątpliwości bo nie wiem czy sobie poradzę. Boję się że jak obleje ten kurs (czy ewentualne poprawki) to będę musiał pokryć to z własnej kieszeni i nie wiem co mam z tym teraz robić. Ryzykować czy też sobie odpuścić. Chciałem się dowiedzieć czy był ktoś może na tych kursach organizowanych przez PUP i jak poszło.
imitator

Postprzez barylkaq » czwartek 20 września 2007, 14:50

a kat C masz?

1 egzamin chyba opłaca PUP albo żadnego nie wiem dokladnie :) a potem radzisz sobie sam ...

z tego co wiem to zeby PUP zrobił ci prawko to musiales przedstawic im kwit od jakiejs firmy ze po ukonczeniu kursu i zdania prawka zostaniesz zatrudniony w tej firmie czy tak bez niczego ci zaproponowali?

ja bym robił odrazu za darmo a tak musze wydać ok 2000zł ...
prawko B, C, C+E !!!
barylkaq

Postprzez rafal81 » czwartek 20 września 2007, 18:13

powiem Ci jak to jest, ja z PUP rok temu robiłek kurs pilota wycieczek na który sie składały 3 egzaminy przed wojewoda( z mojej grupy tylko ja zdałem) wyglada to tak: PUP opłaca Ci kurs, dostajesz małe kieszonkowe za "dojazd" u mnie przy kursie w wys. 1500zł było to 200zł tak w przyblizeniu( ale nie od razu dostajesz te pieniadze) po kursie idziesz na egzamin( w moim przypadku 3 egz) i je zdajesz, jeśli nie zdasz, aby otrzymac prawo jazdy/ licencje misisz sobie sam opłacic dodatkowy egzamin, absolutnie nie musisz zwracac zadnych pieniędzy , no cyba ze nie bedziesz chodzoł na wykłady, i zajęcia, bo tego bardzo przestrzegaja, codziennie puszczają liste, :)
rafal81