* Zaloguj się   * Zarejestruj się * FAQ    * Szukaj

Dzisiaj jest ndz gru 21, 2014 15:28

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: ndz mar 25, 2007 00:19 

Witam.
W którym momencie wyrabiania prawa jazdy zostaje dodany wpis do rejestru kierowców, że już jestem kierowcą? Chodzi mi o to, że będąc w rejestrze, jeżdżąc bez dokumentu ryzykuje się wyłącznie mandat za brak dokumentu a nie za brak uprawnień do kierowania. Taki wpis zostaje dodany przy odbiorze dokumentu czy może jak papiery przyjdą z WORDu do wydziału komunikacji ?

Tytuł:
PostZamieszczono: ndz mar 25, 2007 07:20 
Awatar użytkownika

Wpis pojawia się gdzieś w okolicy, kiedy Starostwo wysyła papiery do PWPW, mniej więcej wtedy, kiedy pojawia się na stronie postępowanie administracyjne.

Tytuł:
PostZamieszczono: ndz mar 25, 2007 10:42 

A jest jakaś możliwość aby sprawdzić czy już jestem w rejestrze ?

Tytuł:
PostZamieszczono: ndz mar 25, 2007 11:15 

Powstrzymac sie od jazdy te 3-4 dni od "przyjeto wniosek , trwa postepowanie administracyjne" do "prawko do odbioru w urzedzie". Wiem ze jest to ciezkie , ale diabli Cie nie wezma , a po co pozniej miec klopoty typu oc itd.

Tytuł:
PostZamieszczono: ndz mar 25, 2007 12:21 

marcij - sory ale nie o to pytałem. Pewnie będzie tak jak mówisz ale dla własnej informacji chciałbym się dowiedzieć o takie rzeczy ;)

Tytuł:
PostZamieszczono: ndz mar 25, 2007 12:22 
Moderator
Awatar użytkownika

Kierując samochodem masz obowiązek mieć przy sobie polisę OC, dowód rejestracyjny i prawo jazdy - chyba powinieneś to wiedzieć skoro zdałeś egzamin...
A tu co widzimy? Jeszcze nie odebrał prawka, a już kombinuje.... ehhhh... Skoro takich ludzi wypuszczamy na drogi to co się dziwić temu, co potem na tych drogach jest wyczyniane ......

Tytuł:
PostZamieszczono: ndz mar 25, 2007 20:16