* Zaloguj się   * Zarejestruj się * FAQ    * Szukaj

Dzisiaj jest wt lip 22, 2014 19:08

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: sob wrz 23, 2006 20:16 

Czy osoby dotknięte padaczką mogą mieć prawo jazdy ? Mocno mnie to trapi a nigdzie nie moge znalezć odpowiedzi na swoje pytanie :)

Tytuł:
PostZamieszczono: sob wrz 23, 2006 20:22 
Awatar użytkownika

Chyba najlepiej byloby zadzwonic i zapytac lekarza, ktory zajmuje sie badaniami kierowcow.

Tytuł:
PostZamieszczono: sob wrz 23, 2006 21:02 

Witam. Przepraszam - nie jestem lekarzem, jestem przekonany, gdyby lekarz wiedział, że kandydat na kierowcę jest chory na padaczkę - odmówiłby wydania orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem. Ale gdyby wiedział - kandydat nie powie, a pobieżne badania nie wykażą tej choroby. Pozdrawiam

Tytuł:
PostZamieszczono: sob wrz 23, 2006 21:11 
Moderator
Awatar użytkownika

Aktywna narkomania i choroba alkoholowa w 100% uniemożliwiają prowadzenie pojazdu.
Natomiast ine choroby, jak cukrzyca, padaczka i pewne dolegliwości układu krążenia, wymagają indywidualnej oceny lekarza.

Warto poczytać
http://www.padaczka.net/gazety/nr31/artykul.html
Cytuj:
...istnieje ryzyko utraty prawa jazdy i ubezpieczenia przy zatajeniu tej choroby

PostZamieszczono: śr kwie 06, 2011 09:21 

odświeżam
Witam szczerze mówiąc ja NIESTETY posiadam tą dolegliwość i biorę leki już kilkanaście lat
byłem u neurologa i zapytał jak dawno miałem napad powiedziałem że 4 lata temu powiedział że jeśli istnieje taka sytuacja u mnie to wystawi mi zaświadczenie że częściowo jestem zdrowy i moge przystąpić do prowadzenia samochodu.Więc nie ma co się martwić aha powiedział też że zmiejszy dawkę jesli jest tak u was to spokojnie musicie tylko popytać lekarza
Pozdrawiam

PostZamieszczono: pt kwie 08, 2011 20:02 

Rider23 pisze:
odświeżam
Witam szczerze mówiąc ja NIESTETY posiadam tą dolegliwość i biorę leki już kilkanaście lat