Ciekawostka - z kat C na kat B

Tutaj możecie zamieszczać opinie dotyczące kursów na prawo jazdy

Moderatorzy: ella, klebek

Ciekawostka - z kat C na kat B

Postprzez WRONIUSZ » poniedziałek 19 czerwca 2006, 18:50

Mam pytanko dotyczące w/w tematu. Nie mogę od nikogo jasno się dowiedzieć co muszę, a czego nie przy danym zagadnieniu. Mam nadzieję, że tu się czegoś ciekawego dowiem.
Problem mój jest taki: od 11 lat jestem kierowcą (zawód) mającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów kat C wraz ze świadectwem kwalifikacji (potrzebnym lub nie, sam już nie wiem) na tzw "wielotony" (pojazdy silnikowe o d.m.c. pow. 7,5 t), ale co może się wydać śmieszne a przynajmniej dziwne - nie posiadam kategori B i to nie z tego powodu, że mi zabrali tylko po prostu nigdy kat B nie posiadałem. Teraz chciałbym zrobić sobie wreszcie prawko na "małe autka". Nawiasem mówiąc często tymi małymi jeżdzę, lecz raczej nie powinienem :lol: na moje szczęście jak do tej pory nie dałem się złapać, ale licho nie śpi, aczkolwiek ciekaw jestem co by "władza" na to powiedziała.
Więc co mówi prawo w tej kwestii, jaka droga mnie czeka aby zdobyć kat B :?:
Wszyscy chcą z kat B na C a ja jak odmieniec, pytam jak z kat C na B :shock:
o¤°`W°¤o,¸¸¸,o¤°`R°¤o,¸¸¸,o ¤°`O°¤o o¤°`N°¤o,¸¸¸,o¤°`A°¤o,¸¸¸,o ¤

Obrazek
Avatar użytkownika
WRONIUSZ
 
Posty: 4
Dołączył(a): poniedziałek 19 czerwca 2006, 18:16
Lokalizacja: W-wa

Postprzez grze » poniedziałek 19 czerwca 2006, 23:15

Z tego co mi wiadomo by miec kategorie C trza miec B. U ciebie jest inna sytuacja,ale wyzsza kategoria obejmuje nizsze kategorie. Wiec skoro posiadsz C to automatycznie masz prawo jezdzic autkami do 3,5t. chyba ze w twoim przypadku skoro omineles 1 warunek do uzyskania kat. C jest inaczej
Avatar użytkownika
grze
 
Posty: 103
Dołączył(a): środa 25 czerwca 2003, 12:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mesee » poniedziałek 19 czerwca 2006, 23:28

Najlepszą odpowiedź uzyskasz w Wordzie ;)
kat.B- od 30.01.2006

:-D :-D :-D
Avatar użytkownika
Mesee