Prawko kat A

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Re: Prawko kat A

Postprzez ks-rider » środa 30 stycznia 2019, 23:43

szofer80 napisał(a):1. Mistrzu zamiast ciągle mnie pomawiać, atakować ad personam sam się nie kompromituj, bo za tym co ja tu postulowałem to poszła niejedna zmiana prawa.

2. a Ty skoro jestes taki dobry to czym sie wsławiłeś?

3. Zajmujesz się głównie trollowaniem innych samemu niewiele wnosząć do rozmowy i nie mogąc się niczym pochwalić. Pouczasz tutaj wszystkich ale zobacz na swoje momentami niechlujne pismo które dyskredytuje Cię na samym wstępie. Wciąż nie możesz pojąć że ja nie jestem tutaj od analizy obecnego stanu prawnego tylko od rozmowy nad praktyką nad rzeczywistościa i ewentualnego zachęcania do zmiany obecnego stanu, do dostosowywania prawa do rzeczywistości jak pomysł będzie logiczny i dobry.

4. Jeśli ktoś nie chce uczestniczyć w programie stopniowego dojścia do najwyższej kategori PJ motocyklowego poprzez podkategorie A1,A2....to alternatywą jaką funduje mu państwo jest przeczekanie z kategorią A całego młodzieńczego okresu kiedy jest wysokie prawdopodobieństwo że delikwent będzie chcial cisnąć ile fabryka dała. Ale żeby to miało sens okres ten powinien kończyć się w wieku 35 lat, to jest bezpieczna granica a nie 24 lata.

5. Przepis jest całkowicie bezsensowny 24 latek który od razu wsiądzie na motocykl kat A będzie cisnął tak samo jak cisnął 18-latek. (kiedy jeszcze mógł dosiadać w tym wieku motocykl kat A). Różnica jest taka że prawdopodobnie spowoduje wypadek w wieku 24 lat a nie w wieku lat 18. Czyli nie ma żadnej istotnej różnicy jeśli chodzi o przeciwdziałanie temu.


1. Rozumiem wiec, ze w Ministerstwie transportu czytaja to forum a co wazniejsze, Twoje wypowiedzi i czerpia z nich inspiracje – bravo Ty, nic tylko bic przed Toba poklony !
Thanks massa, thanks buana !

2. Swego czasu rozmawialem z Tomkiem Kulikiem i wymienialismy swoje spostrzezenia ktore Tomek pozniej prezentowal na spotkaniach z ludzmi z resortu.
Liczy sie ? :mrgreen:

3. Co moge wniesc do rozmowy z gosciem ktory jest inspiracja dla minisrtra Transportu ? Gdzie ja maly zuczek....W sekrecie powiem Ci, ze dyskusja z kims takim jak Ty pali na panewce, bo raz, ze nie kumasz juz samych ustaw o ktorych sie wypowiadasz, wiec jak do Ciebie dotrzec ?

Daj sie wypchac do tapicera z tymi Twoimi pomyslami ktore rodem z zadu nie maja ani troche logiki, podstaw merytoryki szkolenia czy psychologi. O znajomosci stytystyk wypadkowych i ich uzaleznienia od wieku nawet nie bede tu przytaczal.

4.To i tak dobrze, ze panstwo i prawodawca umozliwia wogole taki start, bo rownie dobrze moglby zabronic. Zasada jest prosta. Prawodawca ustala, a ci ktorzy chca albo sie dostosowuja albo czakaja.

Kto powiedzial, ze okres bezpieczny to wiek 35 lat ? Ja wszystkie swoje „ rekordy " przejazdow ustanawialem nie w wieku 24 lat, nie w wieku 25 lat, nie w wieku 30 lat a dopiero w wieku 34 lat – wygralem cos ? :mrgreen:

Swoja konkretna maszyne kat A kupilem dopiero w wieku 43 lat i nia troche poodkrecalem.
tyle, ze jezdzac nia od 5 – ciu lat jeszcze ani razu nie przekroczylem 265 km/h bo ani mnie to juz rajcuje, ani okazji nie bylo. Mysle wiec, ze nie wiek 35 lat a wlasnie ten moj powiniem byc ta granica aby prawodawca ustalil go za bezpieczny.

W tym przypadku podejrzewam, ze musialbys jeszcze ze 20 lat poczekac. Mialem znajomego S.P. Zmarl w wieku 65 lat i sam twierdzil, ze jak wsiada na swoje Ducati to malpiego rozumu dostaje ! A Ty tu z wiekiem 35 lat wyjezdzasz ! :mrgreen:

5. Prawdopodobienstwo, ze 24 latek bedzie cisnal wiecej niz 18 latek jest znacznie mniejsze – to tak ogolnie, bo jednostki sa marginalne ! Wykresu zestawionego poprzez wszystkie towarzystwa ubezpieczeniwe ktory pokazuje zalezniosc wypadkow z obrazeniami / urazami ciala i smiertelnych w przypadkach mezczyzn i kobiet a calosc uzalezniona od wieku, nie widziales, bo gdybys widzial to po prostu nie bylo by tu tej dyskusji. :mrgreen:

No jak niema, jak jest, tyle, ze Ty o tym niestety nie wiesz.

Aaaaaaaa i wez przestan pitolic, ze Ty cos osiagnales bo zona mi juz trzeci raz monitor czysci ! :mrgreen:

P.S. Ilu motocyklistow wyszkoliles ? Z jakimi problemami sie zetknales ? Jakie wnooski na temat bezpieczenstwa wyciagnales ? Zastrzegam sobie do zadania wiecej pytan.

Belkot usunalem, bo nie widzialem sensu aby na niego odpowiadac !
ks-rider
 
Posty: 3786
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Prawko kat A

Postprzez ks-rider » środa 30 stycznia 2019, 23:45

Cyryl napisał(a):gratuluję.

jak masz taką siłę przebicia to może jeszcze byś załatwił, aby KW pełnej (czyli jazdy w warunkach specjalnych na płycie poślizgowej), nie można byłoby wykonywać przed zdobyciem uprawnień do kierowania, bo mi zdarzyło się parę razy trafić na płycie autobusem ludzi, którzy nigdy jeszcze nie siedzieli w autobusie na miejscu kierowcy.

bo ja piszę, postuluję, zakładam tematy i nic się nie zmienia.
może więc Ty byś pomógł?



Ja rowniez przylacze sie do tego !


Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanie


Osiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagi !


:wink:
ks-rider
 
Posty: 3786
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Prawko kat A

Postprzez szofer80 » czwartek 31 stycznia 2019, 03:58

Gdzie ja napisałem że to za moją sprawą? Że mam jakąś siłę przebicia? Chyba napisałem "dziwnym trafem" spełniło się to co postulowałem. Więc chyba nie piszę bezsensownie, tylko o to mi chodziło. Zrobili ze mnie wtykę w ministerstwie, tylko takie orły, sokoły jak Wy mogły to wymyślić, normalnie ze swoją twórczą kreatywnością marnujecie się na tym forum :lol:

cytat:
"Człowieku od 2011 roku postuluję żeby A1 było na podstawie B. Dziwnym trafem jest? Jest. Założyłem temat o trójkołowcach że powinny być na B. Są? No są. To nie mój sukces?"

Z tego absolutnie nie wynika że ja coś sobie przypisuję, że ja coś gdzieś niby mogę niemniej rozwój wypadków jest po mojej myśli. Jest to mój sukces bo piszę z sensem a zmiany w prawie są tego dobitnym potwierdzeniem, tylko w takim znaczeniu o tym piszę. Trudno o lepsze zwieńczenie moich starań nawet jak jest to najpewniej tylko zbieg okoliczności ale potwierdza słuszność moich twierdzeń. A taki Bonzo ks-rider tyle wypocin na tym forum i co? para w gwizdek.

Często zarzucasz że nie wiem tego czy tamtego a gdzie jest napisane że ja mam rozmawiać wyłącznie od strony formalnej? Ja się wypowiadam jako obywatel, kierowca a nie instruktor, mam pomysł więc opisuję jak sprawa wygląda w praktyce.

Zresztą nie wiem po co ja się tutaj produkuję, wszystko już jest pozamiatane i po mojej myśli: 125-tki na kat B, trójkołowce na kat. B Jeśli chodzi o kategorie motocyklowe to w znacznej części przypadków możesz dziś sobie iść na zieloną trawkę ze swoją zaje*istą wiedzą albo zająć się innym szkoleniem które ma jakieś lepsze uzasadnienie. Jedyne co możesz dziś zrobić to potupać nóżkami ze złości że tyle niezbędnych szkoleń przeleciało koło nosa bo ludzie mają dziś wybór. Wrócę jak coś znów wymyślę, zaznaczam że przypadkową zbieżność nowych postulatów z wdrożeniem ich w życie biorę w ciemno. :lol: arrivederci.
Kategorie: A,B,C,D,E,T
szofer80
 
Posty: 813
Dołączył(a): poniedziałek 20 grudnia 2010, 21:10

Re: Prawko kat A

Postprzez Cyryl » czwartek 31 stycznia 2019, 06:33

szofer80 napisał(a):...No jak to nic nie osiągnąłem? Tak sie złożyło że osiągnąłem. Macie coś nie halo z przyswajaniem treści?

szofer80 napisał(a):Człowieku od 2011 roku postuluję żeby A1 było na podstawie B. Dziwnym trafem jest? Jest. Założyłem temat o trójkołowcach że powinny być na B. Są? No są. To nie mój sukces?

szofer80 napisał(a):Gdzie ja napisałem że to za moją sprawą? Że mam jakąś siłę przebicia? Chyba napisałem "dziwnym trafem" spełniło się to co postulowałem...


chyba ja jestem mało pojętny, bo wydaje mi się, że pytania nie są potwierdzeniami.
"dziwnym trafem?" to pytanie, na jakie ja nie znam odpowiedzi, a jako że te rzeczy wymieniłeś jako swoje osiągnięcia, to przyjąłem, że masz taką moc sprawczą.
"To nie mój sukces?" również nie znam odpowiedzi na to pytanie, ale również przyjąłem, że tak.

jeżeli ja na płocie napiszę doopa, a dzień później jakiś osobnik w TV publicznie ściągnie spodnie, nie będę opisywał tego jako swoje osiągnięcie.

taka retoryka przypomina mi filmy pseudonaukowe Ericha von Dänikena: "doba ma 24 godziny, skrzynka piwa mieści 24 butelki, czyżby przypadek?"
Cyryl
 
Posty: 2495
Dołączył(a): niedziela 01 stycznia 2017, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Re: Prawko kat A

Postprzez ks-rider » czwartek 31 stycznia 2019, 08:45

Cyryl napisał(a):chyba ja jestem mało pojętny, bo wydaje mi się, że pytania nie są potwierdzeniami.
"dziwnym trafem?" to pytanie, na jakie ja nie znam odpowiedzi, a jako że te rzeczy wymieniłeś jako swoje osiągnięcia, to przyjąłem, że masz taką moc sprawczą.
"To nie mój sukces?" również nie znam odpowiedzi na to pytanie, ale również przyjąłem, że tak.

jeżeli ja na płocie napiszę doopa, a dzień później jakiś osobnik w TV publicznie ściągnie spodnie, nie będę opisywał tego jako swoje osiągnięcie.

taka retoryka przypomina mi filmy pseudonaukowe Ericha von Dänikena: "doba ma 24 godziny, skrzynka piwa mieści 24 butelki, czyżby przypadek?"


Cyryl

Ty prosze nie neguj zaslug Szofer'a80 bo on tu od 2011 postuluje i sie wstawia, ma swoje zaslugi, bo miister transportu lyka wszystkie jego postulaty jak mlody pelikan.

Juz niedlugo kazdy 18 - to latek bedzie zdawal egzamin na Yamaha R1 a nastepnie przesiadal sie na motur klasy A2 - bo taka jest i logika i kolej rzeczy a co wazniejsze sprawiedliwosc i dopasowanie prawa do realiow !

Nie neguj tego prosze !


:wink:
ks-rider
 
Posty: 3786
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Prawko kat A

Postprzez szofer80 » czwartek 31 stycznia 2019, 10:21

Czy Ty nie potrafisz pojąć że to jest moje osiągnięcie tu wobec tych z którymi prowadziłem konwersację? Ok wyraziłem się wcześniej za mało precyzyjnie chociaż do tej pory mnie śmieszy jak to zinterpretowaliście. normalnie opary absurdu.

cytat:
"Juz niedlugo kazdy 18 - to latek bedzie zdawal egzamin na Yamaha R1 a nastepnie przesiadal sie na motur klasy A2 - bo taka jest i logika i kolej rzeczy a co wazniejsze sprawiedliwosc i dopasowanie prawa do realiow !"

Ktoś szkoli i egzaminuje na R1 kandydatów na A? Już widzę jak kupują tę R1 za 80 tysięcy OSK i WORD-y. Czemu podajesz skrajne nierealistyczne przykłady? Nie produkuj się bo ewidentnie nie masz już czego wymyślić. Szukasz pola do popisu a wpakowałeś się do rowu żenady.


Ten sam egzamin na dwie różne kategorie na tym samym motocyklu:

https://www.youtube.com/watch?v=Ip1gxxuFHlY

Gladius 650 dla kat A

https://www.youtube.com/watch?v=4b7lscN_kgo&t=89s

Gladius 650 dla kat A2 zdławiony do odpowiedniej mocy

Można? - można. Dla chcącego nic trudnego

Dwa takie same egzaminy na motocykl to opary absurdu. Trzeba tępić ciągoty branży do chodzenia w ilość a nie w jakość.

A już jest w drodze legislacyjnej bat na branże której kolejną ciągotą idącą w ilość było wielokrotne oblewanie.

Minister Andrzej Adamczyk chce, by egzaminy odbywały się w samorządowym wojewódzkim ośrodku ruchu drogowego (WORD), ale wskazanym przez wojewodę. Poza tym egzamin ma prowadzić egzaminator zatrudniony przez wojewodę, nie przez WORD. Egzaminatorzy mają też zarabiać dobry ryczałt niezależny od ilości oblanych egzaminów.

Według mnie powinno się jeszcze zrobić porządek z planowaniem ewentualnych zmian w prawie dla branży bo to co jest teraz, te wielokrotne przekładanie terminów zmian też jest wyciąganiem kasy od ludzi bo ludzie idą masowo robić uprawnienia przed zmianami, które są później wielokrotnie przekładane i albo wogóle nie wdrażane albo wdrażane w zupełnie innej postaci. Branża ma wiele ciągot do wyłudzania kasy. Np. osoba poszła robić kat A bo straszono ją trudniejszym egzaminem po czym termin zmian przekładano wielokrotnie. zamiast tego w międzyczasie uprawniono do jeżdżenia motocyklami A1 na podstawie kat B i tej osobie w zupełności by wystarczyła ta kategoria. Osoba mogłaby zaoszczędzić ponad tysiąc złotych i nie stresować się egzaminem na kat A gdyby nie ciągła dezinformacja pojawiająca się zawsze przed planowanymi zmianami.
Kategorie: A,B,C,D,E,T
szofer80
 
Posty: 813
Dołączył(a): poniedziałek 20 grudnia 2010, 21:10

Re: Prawko kat A

Postprzez ks-rider » czwartek 31 stycznia 2019, 11:12

szofer80 napisał(a):Ktoś szkoli i egzaminuje na R1 kandydatów na A? Już widzę jak kupują tę R1 za 80 tysięcy OSK i WORD-y. Czemu podajesz skrajne nierealistyczne przykłady? Nie produkuj się bo ewidentnie nie masz już czego wymyślić. Szukasz pola do popisu a wpakowałeś się do rowu żenady.


He, he,

To co Tobie sie w przyslowiowej " PALE " nie miesci, dla mnie jest czyms zupelnie normalnym bo nie jeden raz przychodzi ktos do szkoly i oswiadcza, ze kupil R1 czy GSXR 1000 i wlasnie na nim chce sie uczyc aby od samego poczatku sie do niego przyzwyczaic. Potrzebna jest jedynie zgoda ubezpieczenia ktore bez problemu ja wydaje !

szofer80 napisał(a):Ten sam egzamin na dwie różne kategorie na tym samym motocyklu:

https://www.youtube.com/watch?v=Ip1gxxuFHlY

Gladius 650 dla kat A

https://www.youtube.com/watch?v=4b7lscN_kgo&t=89s

Gladius 650 dla kat A2 zdławiony do odpowiedniej mocy

Dwa takie same egzaminy na motocykl to opary absurdu. Trzeba tępić ciągoty branży do chodzenia w ilość a nie w jakość.


To, ze motocykle wygladaja identycznie nie znaczy, ze identyczne sa i o tym nalezalo by wiedziec !

To co dla Ciebie jest identyczne nie jest identyczne dla mnie i do tego dostlismy juz wczesniej

szofer80 napisał(a):Minister Andrzej Adamczyk chce, by egzaminy odbywały się w samorządowym wojewódzkim ośrodku ruchu drogowego (WORD), ale wskazanym przez wojewodę. Poza tym egzamin ma prowadzić egzaminator zatrudniony przez wojewodę, nie przez WORD. Egzaminatorzy mają też zarabiać dobry ryczałt niezależny od ilości oblanych egzaminów.

Według mnie powinno się jeszcze zrobić porządek z planowaniem ewentualnych zmian w prawie dla branży bo to co jest teraz, te wielokrotne przekładanie terminów zmian też jest wyciąganiem kasy od ludzi bo ludzie idą masowo robić uprawnienia przed zmianami, które są później wielokrotnie przekładane. Branża ma wiele ciągot do wyłudzania kasy.



Calkiem niezly postulat !


Ja od samego zarejestrowania sie na tym forum postuluje aby wszystkim osrodkom egzaminacyjnym odebrac prawo do prowadzenia parku maszyn a egzaminy przeprowadzac na taborze OSK !

I pacz Pan, na moje postulaty nie reaguje nikt ! Normalnie bezczebelnosc i brak doibrej woli !


I co a co wazniejsze jak chcesz zmienic te wstzystkie balagany w prawie a co wazniejsze w ludzkich glowach ?


Wyludzanie kasy mowisz :mrgreen:

Nie przyszlo Ci przez mysl, ze w wiekszosci przypadkow najglosniej o tyym krzycza ci, ktorzy najmniej potrafia ? A maja o swoich umiejetnosciach wielkie mniemanie !


Mi jest rybka czy bede jezdzil przez 90 h z jednym kursantem czy z 3 - ma po 30 h suma godzin jest taka sama.


:wink:
ks-rider
 
Posty: 3786
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Prawko kat A

Postprzez szofer80 » czwartek 31 stycznia 2019, 11:18

no proszę yamahą R1 można przyjechać na szkolenie a gdy pisze żeby szkolić na początku na czymś słabszym na początku to raptem nie można. poza tym w dalszym ciągu nie można zdawać na R1

no to może mnie oświecisz jakież to rewolucyjne zmiany różnią te dwa motocykle żeby trzeba było dla nich tworzyć dwie oddzielne filozofie nauczania do dwóch oddzielnych kategorii?? wypowiada się autor filmu w komentarzach że szkolenia A2/A niczym się nie różni i jest absurdem.

tak wyłudzanie kasy bo wtedy tworzy się większą infrastrukturę, zatrudnia więcej ludzi, tworzy nowe marne OSK także to nie jest kwestia tylko szkolenia przez określony czas jednej osoby czy trzech

nie pal głupa
Kategorie: A,B,C,D,E,T
szofer80
 
Posty: 813
Dołączył(a): poniedziałek 20 grudnia 2010, 21:10

Re: Prawko kat A

Postprzez ks-rider » czwartek 31 stycznia 2019, 11:27

szofer80 napisał(a):1. no proszę yamahą R1 można przyjechać na szkolenie a gdy pisze żeby szkolić na początku na czymś słabszym na początku to raptem nie można. poza tym w dalszym ciągu nie można zdawać na R1

2. no to może mnie oświecisz jakież to rewolucyjne zmiany różnią te dwa motocykle żeby trzeba było dla nich tworzyć dwie oddzielne filozofie nauczania do dwóch oddzielnych kategorii??

3. tak wyłudzanie kasy bo wtedy tworzy się większą ilość OSK, zatrudnia więcej ludzi w WORD także to nie jest kwestia tylko szkolenia przez określony czas jednej osoby czy trzech

nie pal głupa


1. Wiesz ile w ciagu 12 lat taakich przypadkow mialem ? zaledwie 4 To, ze mozna i sie robi nie znaczy, ze jest to standard !

A przepraszam, kto powiedzial Ci, ze nie mozna zdawac na R1 ? ? ? :hmm:

2. a). wiekszy moment obrotowy

b). wieksza moc

c ) wieksze przyspieszenie


mysle, ze wystarczy. Problem w tym, ze to do Ciebie niestety nie dochodzi

3. Dzisus ! Szofer, kim jestes z zawodu ?

Nie chcesz poddac sie procedurom wyludzania kasy, idz zrob uprawnienia do szkolenia i zrob samemu :mrgreen:

Glupa to jak na razie palisz TY :mrgreen:

Tu masz linka na Forum broni, zarejestruj sie i postuluj

http://forum-bron.pl/

:wink:
ks-rider
 
Posty: 3786
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Prawko kat A

Postprzez szofer80 » czwartek 31 stycznia 2019, 11:30

2. a). wiekszy moment obrotowy

b). wieksza moc

c ) wieksze przyspieszenie


i to jest niby powód do dwóch oddzielnych kategorii? 70 koni w niezdlawionym Gladiusie i prawie 50 koni w zdławionym? I to jest niby przeszkoda żeby nie można było od razu robić A i jeżdzić później dwa lata motorem A2 ? normalnie nie chce się już Ciebie czytać.

Moment obrotowy mógłbyś sobie darować, momentem ewentualnie możesz rzadziej redukować bo motor lepiej się zbiera z dolnych obrotów na wyższych biegach i ma większą siłę żeby pociągnąć większą masę ale moment nie powoduje że pojazd ma lepsze przyspieszenie.
Ostatnio zmieniony czwartek 31 stycznia 2019, 11:40 przez szofer80, łącznie zmieniany 1 raz
Kategorie: A,B,C,D,E,T
szofer80
 
Posty: 813
Dołączył(a): poniedziałek 20 grudnia 2010, 21:10

Re: Prawko kat A

Postprzez ks-rider » czwartek 31 stycznia 2019, 11:39

szofer80 napisał(a):2. a). wiekszy moment obrotowy

b). wieksza moc

c ) wieksze przyspieszenie

i to jest niby powód do dwóch oddzielnych kategorii? 70 koni w niezdlawionym Gladiusie i prawie 50 koni w zdławionym? I to jest niby przeszkoda żeby od razu robić A i jeżdzić później dwa lata motorem A2 ? normalnie nie chce się już Ciebie czytać.


Szkolilem kiedys kursanta ( pierwsze 90 min ) na XJ6 - tej nie dlawionej - moc 76 KM. Kolo " malo delikatnie " puscil sprzeglo a dodal mial " ciut " za duzo gazu. Jeszcze nigdy nie widzialem jakim lob'em moze leciec motur ! Kolo potej probie podziekowal za nauke bo doszedl do wniosku, ze ta zabawa moze byc " lekko " niebezpieczna.


Ja jestem praktykiem a Ty co najwyzej teoretykiem, ktory nie ma za grosz pojecia, co podczas szkolenia moze sie wydarzyc i jakiego BABOLA jest w stanie popelnic kursant.


Dla ciebie te 20 KM wiecej to Pikus, a dla kursanta to lata swietlne, nawet nie zapytam czy kumasz, bo i tak wiem, ze NIE


Wiec o czym Ty amatorze chcesz tu ze mna dyskutowac ? Co najwyzej o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca !

Koncz Pan, wstydu oszczedz - jak by Pan Kmicic powiedzial ! :mrgreen:

I daLJ NIE WIEM KIM JESTES Z ZAWODU ?

az taaaaaka tajemnica ?


:wink:
ks-rider
 
Posty: 3786
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Prawko kat A

Postprzez ks-rider » czwartek 31 stycznia 2019, 11:41

szofer80 napisał(a):2. a). wiekszy moment obrotowy

b). wieksza moc

c ) wieksze przyspieszenie

i to jest niby powód do dwóch oddzielnych kategorii? 70 koni w niezdlawionym Gladiusie i prawie 50 koni w zdławionym? I to jest niby przeszkoda żeby od razu robić A i jeżdzić później dwa lata motorem A2 ? normalnie nie chce się już Ciebie czytać.


Szkolilem kiedys kursanta ( pierwsze 90 min ) na XJ6 - tej nie dlawionej - moc 76 KM. Kolo " malo delikatnie " puscil sprzeglo a dodal " ciut " za duzo gazu. Jeszcze nigdy nie widzialem jakim lob'em moze leciec motur ! Kolo potej probie podziekowal za nauke bo doszedl do wniosku, ze ta zabawa moze byc " lekko " niebezpieczna.


Ja jestem praktykiem a Ty co najwyzej teoretykiem, ktory nie ma za grosz pojecia, co podczas szkolenia moze sie wydarzyc i jakiego BABOLA jest w stanie popelnic kursant.


Dla ciebie te 20 KM wiecej to Pikus, a dla kursanta to lata swietlne, nawet nie zapytam czy kumasz, bo i tak wiem, ze NIE


Wiec o czym Ty amatorze chcesz tu ze mna dyskutowac ? Co najwyzej o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca !

Koncz Pan, wstydu oszczedz - jak by Kmicic powiedzial ! :mrgreen:

I daLJ NIE WIEM KIM JESTES Z ZAWODU ?

az taaaaaka tajemnica ?


:wink:
ks-rider
 
Posty: 3786
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Prawko kat A

Postprzez szofer80 » czwartek 31 stycznia 2019, 11:44

ale co Ty chcesz na podstawie jednego przykładu wywnioskować, kolo bardzo szybko zrozumiał że się nie nadaje i zrezygnował z kursu i co w związku z tym? zawsze się jeszcze nie raz trafi taki ktoś kto wywinie orła. zupełnie nie rozumiem tej argumentacji. po co dałeś motocykl który ma 3,9 do setki? Przecież pisałeś że można dać inny motocykl słabszy na pierwsze jazdy albo ja już czegos nie rozumiem, R1 swoim można jeździć, zdawać a słabszego nie podstawić na początek? A może dałeś gościowi na początek coś słabszego a gość nie zrobił postępów? "Polski język trudna język."
Kategorie: A,B,C,D,E,T
szofer80
 
Posty: 813
Dołączył(a): poniedziałek 20 grudnia 2010, 21:10

Re: Prawko kat A

Postprzez szofer80 » czwartek 31 stycznia 2019, 13:18

I daLJ NIE WIEM KIM JESTES Z ZAWODU ?

az taaaaaka tajemnica ?

Głównie pracuję w branży elektronicznej, takie jest moje wykształcenie i jeżdżę dorywczo. Motoryzacja szeroko rozumiana jest moją pasją: bezpieczeństwo, ekonomia, ekologia etc , obecnie mam porobione wszystkie kategorie, różne kursy ale nie pracuję w branży, dlatego mogę pisać "z wolnej stopy" ;) Łącznie osiem różnych kursów i osiem egzaminów jak dobrze liczę. A więc nie tylko mówię ale i coś robię.

I weź mnie już nie rozśmieszaj z tą mocą motocykla, ten co sie nie nadaje na motocykl to sobie zrobi krzywdę i Zetką 125. Bardzo długo trwała sytuacja że szkolenie i egzamin odbywał się na 125'tkach i co się wtedy niby działo? R1, Hayabusy już wtedy były a nie było adekwatenego szkolenia. Świat się zawalił? Co ja mam Ci udowadniać? ja sobie odpuszczam jesteś typowym branżowcem
Kategorie: A,B,C,D,E,T
szofer80
 
Posty: 813
Dołączył(a): poniedziałek 20 grudnia 2010, 21:10

Re: Prawko kat A

Postprzez ks-rider » czwartek 31 stycznia 2019, 14:57

szofer80 napisał(a):1. mam porobione wszystkie kategorie, różne kursy….Łącznie osiem różnych kursów i osiem egzaminów jak dobrze liczę. A więc nie tylko mówię ale i coś robię.

2. I weź mnie już nie rozśmieszaj z tą mocą motocykla, ten co sie nie nadaje na motocykl to sobie zrobi krzywdę i Zetką 125. Bardzo długo trwała sytuacja że szkolenie i egzamin odbywał się na 125'tkach i co się wtedy niby działo? R1, Hayabusy już wtedy były a nie było adekwatenego szkolenia. Świat się zawalił ? Co ja mam Ci udowadniać? ja sobie odpuszczam jesteś typowym branżowcem


1.To, ze masz wszystkie kategorie, no coz, masz, a ile np km nawinales czy to CE czy D ? To, ze je masz nie znaczy jeszcze absolutnie, ze masz w tym jakiekolwiek doswiadczenie.

2. Widzisz to taka gadka jakze slepym o kolorach / z cnota o sexie :mrgreen: Wydawac moze Ci sie duzo, a generalnie nie wiesz o tym nic.

Z pierwszego modelu Hayabusa'y zostalo b. niewiele egzemplarzy, bo wlasnie ludzie je pozgruzowywali i sie pozabijali. Wbrew tego co Ty piszesz i co uwazasz robilo to kolosalna roznice.

Swiat sie Tobie nie zawalil, mnie sie nie zawalil ale moze pogadaj z kims kto sie rozwalil albo porozmawiaj z rodzina kogos kto zginal.


Tu foty z wypadku mojego znajomego, ktory od mlodosci przeszedl motocyklowa edukacje i mimo tego...... na szczescie przezyl ale niedowlad przedramienia oraz inne urazy pozostaly

https://www.fotosik.pl/zdjecie/f6e0b247b5adcd17

https://www.fotosik.pl/zdjecie/7fc137c4610464c5

Kim jestem ? w kazdym razie kims kto ma na ten temat jakas wiedze i nie tylko teoretyczna - w przeciwienstwie do Ciebie.

:wink:
ks-rider
 
Posty: 3786
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości