przez Katerina » środa 21 listopada 2018, 19:19
przez skov » czwartek 29 listopada 2018, 22:45
przez gumik » piątek 30 listopada 2018, 07:44
przez JAKUB » niedziela 02 grudnia 2018, 13:08
przez LeszkoII » niedziela 02 grudnia 2018, 18:24
Niech poszuka takiego, kto nie prawi komplementów, lecz jest bezwzględny jak egzaminator. Najlepiej gdyby to był instruktor z kilkudziesięcioletnim stażem. Pomijając problem teoretyczny, że nasze prawo nie dopuszcza dawania lekcji testowych poza umową o kurs nauki jazdy, żaden instruktor nie może odmówić świadczenia usługi (w związku z wykroczeniem z art. 138 Kodeksu wykroczeń).Katerina napisał(a):już żaden instruktor nie chce jej dawać tych lekcji bo każdy twierdzi, że jeździ jak wieloletni kierowca , nie popełnia żadnych błędów, za kółkiem czuje się pewnie
przez ks-rider » poniedziałek 21 stycznia 2019, 23:28
przez Blacksmith » środa 23 stycznia 2019, 06:40
przez Cyryl » środa 23 stycznia 2019, 21:07
przez Blacksmith » czwartek 24 stycznia 2019, 04:30
przez Cyryl » czwartek 24 stycznia 2019, 06:50
przez ks-rider » niedziela 27 stycznia 2019, 00:11
Blacksmith napisał(a):Można też poczekać na zmiany w systemie egzaminowania, które hucznie już niedługo nadejdą... na plus oczywiście. To chyba najlepsza opcja
przez skov » niedziela 27 stycznia 2019, 12:07
ks-rider napisał(a):
Czyli wejda nowe zmiany a egzekwowac beda je starzy egzaminatorzy
przez Cyryl » niedziela 27 stycznia 2019, 18:55
ks-rider napisał(a):...Pierwsze co zrobiono to wylano na bruk wszystkich diagnostow ze starej / poprzedniej instytucji
Sprawdz na YT TÜV Türk...
przez szerszon » niedziela 27 stycznia 2019, 21:38
Świetny pomysł. Łuk robimy do skutku. A przejazd na czerwonym to dopiero za trzacim razem skutkuje przerwaniem egzaminu.skov napisał(a): Tzw. zdawalność można poprawić obniżając wymagania albo poprawiając jakość szkolenia..
przez ks-rider » poniedziałek 28 stycznia 2019, 03:41
skov napisał(a):Egzaminatorzy zrobią to do czego będą zobowiązani odpowiednimi aktami prawnymi . Dotyczy to starych i nowych egzaminatorów przed zmianami i po zmianach.
Smutne jest jednak to że niektóre media i też politycy wygłaszają opinie że nowe przepisy poprawią zdawalność jakoby sama w sobie była wartością. Tzw. zdawalność można poprawić obniżając wymagania albo poprawiając jakość szkolenia.
Cyryl napisał(a):
a jak myślisz, skąd na drogach takich krajów jak Turcja, Rumunia, Bułgaria czy chociażby Polska biorą się takie pojazdy w opłakanym stanie technicznym?
każdy kto trochę siedzi w motoryzacji zna, mimo zaostrzonego rygoru przeglądów, jakieś stacje na swoim terenie gdzie można zarejestrować auto, nie wjeżdżając na kanał.
i tu przyczyną nie jest gorsze wyposażenie, organizacja tylko właśnie ludzie.