Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez mp0011 » sobota 04 sierpnia 2018, 21:15
przez Henq » sobota 04 sierpnia 2018, 21:30
mp0011 napisał(a):Czy pojechanie na skrzyżowaniu prosto, cofniecie przez skrzyżowanie i docelowo pojechanie w lewo jest dla Ciebie tożsame z normalnym zawracaniu
Ale wynikające z jakiego manewru? zawracania? gdzie wy tu zawracanie widzicie? jest manewr cofania i jest manewr zmiany kierunku jazdy.mp0011 napisał(a):Czy wykonujący taki manewr ma wszelkie pierwszeństwa z niego wynikające?
przez Cyryl » sobota 04 sierpnia 2018, 21:30
przez Henq » sobota 04 sierpnia 2018, 21:49
Cyryl napisał(a):ten sposób jaki podał kolega Mp0011 jest...
przez mp0011 » sobota 04 sierpnia 2018, 21:50
przez Henq » sobota 04 sierpnia 2018, 21:56
mp0011 napisał(a):Ja tylko wskazuję, za zawieranie 'na trzy' z użyciem drogi poprzecznej nie różni się zasadniczo od opisanego lewoskrętu. W obu przypadkach wykonujący taki manewr traci swoje pierwszeństwo wynikające z przepisów ogólnych lub znaków. Między innymi przez to cofanie, oraz zatrzymywanie nie wynikające z warunków lub przepisów...
przez JAKUB » sobota 04 sierpnia 2018, 22:31
TAK! rusza po zatrzymaniu nie spowodowanym warunkami ruch.Henq napisał(a):(...) Na drodze jednokierunkowej pojazd cofa zatrzymuje się i rusza do przodu czy to znaczy że włącza się do ruchu?
przez Henq » sobota 04 sierpnia 2018, 22:57
JAKUB napisał(a):TAK! rusza po zatrzymaniu nie spowodowanym warunkami ruch.Henq napisał(a):(...) Na drodze jednokierunkowej pojazd cofa zatrzymuje się i rusza do przodu czy to znaczy że włącza się do ruchu?
przez mp0011 » sobota 04 sierpnia 2018, 23:05
przez Henq » sobota 04 sierpnia 2018, 23:12
mp0011 napisał(a):Wszelkie przepisy zabraniające zatrzymania dotyczą JEDYNIE zatrzymania wynikającego z widzimisię kierowcy. Nie ma znaczenia ile to zatrzymanie trwa. I nie ma żadnego znaczenia czy wcześniej jechało się do przodu, czy do tyłu. Uważasz inaczej? Wstaw przepis...
przez mp0011 » sobota 04 sierpnia 2018, 23:16
Henq napisał(a):mp0011 napisał(a):Wszelkie przepisy zabraniające zatrzymania dotyczą JEDYNIE zatrzymania wynikającego z widzimisię kierowcy. Nie ma znaczenia ile to zatrzymanie trwa. I nie ma żadnego znaczenia czy wcześniej jechało się do przodu, czy do tyłu. Uważasz inaczej? Wstaw przepis...
wyskakuje jeleń na drogę więc się zatrzymujesz czy to znaczy że ruszając włączasz się do ruchu? przecież to twoje widzimisię zatrzymać się mogłeś uderzyć w zwierzątko
nie no podejście masz super
Henq napisał(a):skręt w lewo to też widzimisię kierowcy przecież możesz jechać prosto na około albo w lewo większym objazdem, ale w prawo bliżej, więc widzimisię kierowcy znów wymusza zatrzymanie
przez Henq » sobota 04 sierpnia 2018, 23:26
które co?mp0011 napisał(a):Henq napisał(a):mp0011 napisał(a):Wszelkie przepisy zabraniające zatrzymania dotyczą JEDYNIE zatrzymania wynikającego z widzimisię kierowcy. Nie ma znaczenia ile to zatrzymanie trwa. I nie ma żadnego znaczenia czy wcześniej jechało się do przodu, czy do tyłu. Uważasz inaczej? Wstaw przepis...
wyskakuje jeleń na drogę więc się zatrzymujesz czy to znaczy że ruszając włączasz się do ruchu? przecież to twoje widzimisię zatrzymać się mogłeś uderzyć w zwierzątko
nie no podejście masz super
Nie, mam obowiązek unikać wszelkiego działania które... Zatrzymanie to wynika więc z przepisów.
mp0011 napisał(a):Henq napisał(a):skręt w lewo to też widzimisię kierowcy przecież możesz jechać prosto na około albo w lewo większym objazdem, ale w prawo bliżej, więc widzimisię kierowcy znów wymusza zatrzymanie
Zatrzymanie przed skrętem w lewo wymaga ustąpienia pierwszeństwa, oraz upewnienie się czy nic nie jedzie. To zatrzymanie także wynika więc z przepisów.
przez JAKUB » niedziela 05 sierpnia 2018, 00:42
przez Cyryl » niedziela 05 sierpnia 2018, 05:47
przez Henq » niedziela 05 sierpnia 2018, 08:37
zacznij w końcu czytać przepisy, tu nie ma co przekonywać, takie są przepisy których ty nie rozumiesz.JAKUB napisał(a):@Henq - Nie przekonałeś mnie.
Przepis z jeleniem jest super.
Do zobaczenia na drodze.
Cyryl napisał(a): wyjeżdżamy pojazdem całkowicie za linie krawędziową i kontynuowanie jazdy jest traktowane przez egzaminatorów jak włączanie się do ruchu.