przez PraktykRuchu » piątek 30 marca 2018, 20:11
przez Cyryl » piątek 30 marca 2018, 20:36
przez mp0011 » piątek 30 marca 2018, 21:10
przez Cyryl » piątek 30 marca 2018, 21:43
przez gumik » sobota 31 marca 2018, 14:07
Cyryl napisał(a):wg przepisów mamy sygnalizować zamiar: "zawczasu i wyraźnie", więc moje pytanie brzmi, jeżeli sygnalizuję zamiar zawczasu (kiedy. możemy się sprzeczać z jakim wyprzedzeniem, ale nie o to mi chodzi), to jak mogę sygnalizować niewyraźnie (jak)?
przez LeszkoII » poniedziałek 02 kwietnia 2018, 10:48
Nie rozumiesz tego przepisu, więc wytłumaczę.gumik napisał(a): 2 min przed planowanym skrętem. Ale nie będzie to wyraźne.
Nie będzie to ani zawczasu ani wyraźnie.gumik napisał(a):Z drugiej strony możesz wyraźnie zasygnalizować na ćwierć sekundy przed skrętem, ale nie będzie to zawczasu.
przez szerszon » poniedziałek 02 kwietnia 2018, 12:01
Bo to nie jest "krótki prawy zjazdowy". Niestety problem jest nie tylko z tym przepisem.LeszkoII napisał(a):Nie rozumiesz tego przepisu, więc wytłumaczę.
przez gumik » poniedziałek 02 kwietnia 2018, 14:51
przez Cyryl » poniedziałek 02 kwietnia 2018, 18:11
przez szerszon » poniedziałek 02 kwietnia 2018, 19:41
gumik napisał(a):Ja doskonale rozumiem przepis..
przez D12 » poniedziałek 02 kwietnia 2018, 21:45
przez gumik » wtorek 03 kwietnia 2018, 12:27
przez szerszon » wtorek 03 kwietnia 2018, 21:45
Bo to jest esencja twojej wiedzy. Jazda na wprost z prawym kierunkowskazem, gdzie jest możliwość skrętu w prawo. Bardzo czytelne. Jak dasz mi pretekst to określę, jak pojechać zgodnie z oznakowaniem jakie tam występuje.gumik napisał(a):Przyczepiłeś się jak rzep do psiego ogona, do sposobu sygnalizacji na skrzyżowniu na którym sam nawet nie jesteś w stanie określić jak sygnalizować. Urocze.
przez gumik » środa 04 kwietnia 2018, 13:22
przez szerszon » środa 04 kwietnia 2018, 22:13