przez gasterosteus » wtorek 08 sierpnia 2017, 18:42
przez eragon » czwartek 10 sierpnia 2017, 11:04
przez gasterosteus » czwartek 10 sierpnia 2017, 20:08
przez eragon » czwartek 10 sierpnia 2017, 21:17
przez Cyryl » piątek 11 sierpnia 2017, 19:05
przez gasterosteus » niedziela 13 sierpnia 2017, 19:40
przez Cyryl » poniedziałek 14 sierpnia 2017, 18:17
przez gasterosteus » wtorek 15 sierpnia 2017, 12:07
przez oskbelfer » wtorek 15 sierpnia 2017, 17:54
gasterosteus napisał(a): mieszkam bowiem na stale w Szwecji, kto jezdzil po tym kraju ten zrozumie roznice w poruszaniu sie, w Polsce robie jedynie kurs ze wzgledu na ceny i problemy jezykowe
nie jest powiedziane ze nie ogarnalbym egzaminu w Szczecinie za pierwszym razem ale po co ryzykowac? nie mam czasu dokupywac godzin i powtarzac egzaminy, potrzebny mi jest papier;
przez Cyryl » wtorek 15 sierpnia 2017, 21:26
gasterosteus napisał(a):...pada komenda - skrec w prawo, widze ze tuz przed skretem stoi samochod zaparkowany w sposob wymuszajacy na mnie wiekszy luk co jednak z drugiej strony wymusza najechanie na znajdujaca sie na prostopadlej powierzchnie wylaczona - ugotowany...
przez Blacksmith » piątek 18 sierpnia 2017, 17:20
przez szerszon » sobota 19 sierpnia 2017, 07:38
Po raz kolejny. Nie masz bladego pojęcia o egzaminowaniu. Są przypadki,że najeżdża się na P-4 i z 10 razy podczas egzaminu i nic.Blacksmith napisał(a):Po najechaniu na podwójną ciągłą egzamin jest przerywany. A najechanie na pojedynczą ciągłą traktowane jako błąd i można najechać tylko raz.
przez Blacksmith » sobota 19 sierpnia 2017, 10:35
szerszon napisał(a):Są przypadki,że najeżdża się na P-4 i z 10 razy podczas egzaminu i nic.
przez skov » sobota 19 sierpnia 2017, 20:41
Blacksmith napisał(a):Oczywiście, że w razie tzw. "Siły wyższej" jak coś np. blokuje nasz pas to trzeba P-4 przekroczyć. Mi chodziło o to, że gdy jest to nieuzasadnione. Pewnie i były nawet przypadki, że egzaminowany musiał wjechać do rowu i nie oblał.
przez Blacksmith » niedziela 20 sierpnia 2017, 21:48