przez bartek20 » piątek 20 czerwca 2014, 21:09
przez Borys_q » piątek 20 czerwca 2014, 21:34
przez Makabra » sobota 21 czerwca 2014, 09:53
przez bartek20 » poniedziałek 23 czerwca 2014, 00:17
przez Szymo » piątek 05 września 2014, 15:03
przez Baranek » piątek 05 września 2014, 16:29
przez maryann » czwartek 11 września 2014, 12:27
przez papadrive » czwartek 11 września 2014, 20:25
maryann napisał(a):A o czym my w ogóle piszemy? A może to silnik na wtryskach i żadnej rozpustnicy nie ma!
przez maryann » piątek 12 września 2014, 10:59
przez oskbelfer » piątek 12 września 2014, 21:28
przez papadrive » piątek 12 września 2014, 23:18
maryann napisał(a):I taka przepustnica bez gaźnika szarpie?? Powagi, panowie!
przez maryann » sobota 13 września 2014, 09:13
przez oskbelfer » sobota 13 września 2014, 11:03
maryann napisał(a):I taka przepustnica bez gaźnika szarpie?? Powagi, panowie!
przez papadrive » sobota 13 września 2014, 20:57
maryann napisał(a):Dlatego pytam: co to za jednostka? Bo sposobów działanie jes pińcet i usterki każda ma typowe swoje.
przez oskbelfer » niedziela 14 września 2014, 11:52
papadrive napisał(a):maryann napisał(a):I taka przepustnica bez gaźnika szarpie?? Powagi, panowie!
Może się zdziwisz, ale takie ustrojstwo z jednopunktowym wtryskiem, to też gaźnik. W nim tak samo następuje wymieszanie powietrza z paliwem tyle, że podanym poprzez jeden wtryskiwacz, a nie kilka różnych, oddzielnych dysz. To po pierwsze, a po drugie. Gdybyś znał budowę układu zasilania, to wiedziałbyś, że przy przepustnicy jest kilka elementów, które są odpowiedzialne za prawidłową pracę silnika.