przez Wyder » piątek 22 kwietnia 2011, 20:37
przez szofer80 » piątek 22 kwietnia 2011, 20:49
przez ks-rider » sobota 23 kwietnia 2011, 09:06
szofer80 napisał(a):Szkoda już pisać na ten temat każdy został przy swoim zdaniu,
przez Borys68 » sobota 23 kwietnia 2011, 09:30
przez qwer0 » sobota 23 kwietnia 2011, 09:48
Errata - pomysłem Szofera było, aby B+E uprawniało na C1.
przez szofer80 » sobota 23 kwietnia 2011, 13:50
przez Borys68 » sobota 23 kwietnia 2011, 14:11
3. W odniesieniu do kierowania pojazdami na własnym terytorium
państwa członkowskie mogą przyznać następującą
równoważność kategorii:
a) prawo jazdy kategorii B uprawniające do kierowania motocyklami
trzykołowymi uprawnia do kierowania motocyklami
trzykołowymi o mocy ponad 15 kW, o ile posiadacz prawa
jazdy kategorii B ma co najmniej 21 lat;
b) prawo jazdy kategorii B uprawnia do kierowania motocyklami
kategorii A1.
przez szofer80 » sobota 23 kwietnia 2011, 14:26
przez ks-rider » sobota 23 kwietnia 2011, 19:36
szofer80 napisał(a):Nawet najlepszy kurs na A i super zdany egzamin z dedykacją pochwalna od egzaminatora nie nauczy umiejętności zapanowania motorem ponad 100konnym przy prędkości 200km/h bo tego się nie da wykonać,należy stworzyć takie przepisy żeby bardziej opłacało się robić prawko na słabszą maszynę. A2 powinna stać się podstawową kategorią ,wrócilibyśmy wtedy do sytuacji sprzed kilkunastu lat kiedy nie było praktycznie przecinaków.Na razie to dotyczy tylko najmłoszych początkujących ale jak widać w podanym wypadku nie trzeba być bardzo młodym,można mieć A i zupełnie nie umieć jeździć takim motorem
przez szofer80 » sobota 23 kwietnia 2011, 21:28
przez ks-rider » niedziela 24 kwietnia 2011, 10:20
przez szofer80 » niedziela 24 kwietnia 2011, 19:00
przez qwer0 » poniedziałek 25 kwietnia 2011, 20:22
przez szofer80 » poniedziałek 25 kwietnia 2011, 22:24
przez bobpl » poniedziałek 25 kwietnia 2011, 23:38
ks-rider napisał(a):Generalnie nagujesz wlasciwie wszystkie kat., Twoim zyczeniem byloby wlasciwie aby PJ obowiazywalo na wszystkie pojazdy.