Rondo Dwupasmowe

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Rondo Dwupasmowe

Postprzez fan_speedway » czwartek 23 lipca 2009, 12:12

Mam taki problem z zachowaniem się na rondzie dwupasmowym.
Bo tak:
1) Jak jadę na wprost to bez problemu
2) skręcam w prawo to zajmuje prawy pas
3) zawracam to zajmuje wewnętrzny (lewy) pas
4) a gdy skręcam w lewo to jak? bo jak zajmę prawy pas to może być kolizja z tymi co na wprost jadą, a jak lewy to bym musiał przepuścić tych z prawego, ale czy poprzez zatrzymanie?

Nie wiem czy to przejrzyście napisałem, jeśli nie lub gdzieś się pomyliłem to piszcie. I mógłby mi to ktoś wytłumaczyć??
fan_speedway
 
Posty: 21
Dołączył(a): poniedziałek 06 lipca 2009, 17:30

Postprzez cman » czwartek 23 lipca 2009, 12:51

Przede wszystkim jak to rondo wygląda, bo ronda są różne.
cman
 
Posty: 7456
Dołączył(a): wtorek 17 stycznia 2006, 20:02

Postprzez fan_speedway » czwartek 23 lipca 2009, 12:55

fan_speedway
 
Posty: 21
Dołączył(a): poniedziałek 06 lipca 2009, 17:30

Postprzez cman » czwartek 23 lipca 2009, 13:08

No więc skręt w lewo robisz tak samo jak na rysunku, z tą tylko różnicą, że zmianę pasa ruchu przed wyjazdem robisz o jeden wyjazd wcześniej, niż na rysunku.
cman
 
Posty: 7456
Dołączył(a): wtorek 17 stycznia 2006, 20:02

Postprzez canter » czwartek 23 lipca 2009, 20:28

Wydaje mi się, że zjechać na prawy pas możesz też po minięciu drogi do skrętu w prawo (z twojej perspektywy)
Impossible is nothing
Avatar użytkownika
canter
 
Posty: 47
Dołączył(a): piątek 17 lipca 2009, 12:53
Lokalizacja: Giżycko

Postprzez jasiek23 » piątek 24 lipca 2009, 13:00

Moim zdaniem najlepiej jest "wbijać się" na prawy pas ronda będąc pomiędzy drugą wjazdową(ta na której Ty jestes jest pierwszą) a drugą zjazdową.
jasiek23
 
Posty: 542
Dołączył(a): poniedziałek 30 marca 2009, 19:51


Powrót do Luźna gadka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 102 gości