przez polutt » piątek 18 stycznia 2008, 14:21
Wyjazd z ośrodka, w lewo Golisza do komuny paryskiej
Tam w prawo pod górę na
znane skrzyżowanie. Lewy pas, niby wygląda na równe ale ręczny lub roboczy bo się może lekko toczyć w tył. W lewo w Wilczą (płyta kanalizacyjna z prawej strony drzwi), ustąpić tym z naprzeciwka.
Rada. Jedziesz 3 lub 4 na cyklu to lepiej nie pakuj się na skrzyżowanie bo zostaniesz na nim. Zostań tuż za pasami. Dużo eLek tam ćwiczy i one lubieją gasnąć przed nami 8)
prosto, prosto, prosto, prosto aż na matejki/malczewskiego w prawo. Rada, Trzeba tam zjechać na prawo na utworzony pas ruchu, robimy to dopiero po przejechaniu tego wjazdu w Bazarową (gdyż jest to skrzyżowanie (20m, droga twarda) i egzaminator mógłby się przyczepić.
prosto przez Wyzwolenia, w lewo w Mazurską (uwaga na dzieciaki co nie patrzą na pasach)
przed cpn w prawo (uwaga na pieszych), i w prawo w Piłsudzkiego
Grunwaldzki, wiadomo, zawracanie 8)
Porada. Ja to zrobiłem sobie tak, że z google earth przerysowałem całe rondo, zaznaczylęm sobie gdzie wjazd, gdzie pasy i na pamięć wiedziałem gdzie mam wystarczająco dużo miejsca na zmianę pasa.
Na środkowy zmieniłem za pocztą, na zew za fontannami.
plac Rodla – w lewo, zatrzymać się nawet przed tym nieużywanymi torami do skrętu
prosto Wyzwolenia zmienić na wysokości Dany pas ruchu w na ten środkowy, bo prawy skręca.
rondo leppera – pierwsza w prawo ( ? )
w lewo w Ofiar Oświęcimia, o jeździe na żółtym zapomnieć, bo tam szybko następuje zmiana cyklu
lewo w kadłubka, prosto tą uliczką z plyt, nie szaleć,wąsko
lewo do tego mini ronda, zawracanie, znowu asnyka (uwaga na dziury, omijać je,bo niektóre są seryjnie glębokie), lewo kadlubka.
Prawo w Orzeszkowej tuż przed mostem na światłach tych nowych, asnyka, orzeszkowej, asnyka (takie dwa kółka jak jest pętla 2 i 12, chyba coś źle musiało być, że mi powtórke zrobił tego miejsca), Boguchwały prosto, cyryla i w lewo w szczanieckiej, prawo w komuny (pamietac ostre wzniesienie, 2 bieg) tomaszowska, zawracanie na 3, w lewo, do rugiańskiej, stalmacha, willowa (uwaga ciasno tam, nawet dwie pandy się ledwo mieszczą), pod mostem na Tomaszowsiej, znowu komuny paryskiej, teraz w prawo, w prawo na golisza i do ośrodka.
Osobiście nie polecam jazdy na pamięć, jednak oplącilo się, nie brałem wcześniej żadnych dodatkowych jazd (za 1 wziąłem a i tak nei z mojej winy oblałem, poza tym wiem że umiem jeździć)
Poziom trudności określam jako – bardzo łatwy, no poza grunwaldzkim i skretem w lewo z cyryla na szczaniecką, zero wałów, zero urzedu miejskiego, stoczni to tylko tak troche, głównie niebuszewo, ale też bez udziwnień. Czas trwania, no chyba na styk było 40 minut gdy wjeżdżałem do ośrodka. piątek start 11oo-koniec tak 1135/40
Egzaminator spokojny, czepiał się nonstop że sprzęgła nie moge wyczuć, ale w mojej pandzie to sprzęgło brało na samiutkim końcu, lekko wdusić, nawet do końca nie trzeba było i możliwa zmiana biegu,. ale widać, że równy gościu. Widać, że gdyby mógł to pogadałby nawet.
Aha, i pamiętajcie o tym że za szlabanem (zaraz po wzniesieniu) jest ulica JEDNOKIERUNKOWA, która ma dwa NIEWYDZIELONE pasy ruchu, stojąc z kolesiem naliczyliśmy, uwaga 9 egzaminów które z prawego pasa robiły skręt w lewo. Jeden egzamin wyjeżdżał na długich - albo niemiec i z tyłu był tłumacz albo instruktor i tez nie widział niebieskiej kontrolki. Tak ku pamięci. I tam włączamy sie do ruchu.
Mam nadzieję, że komuś się przyda. Bo tak sobie teraz myślę, że na teorii powinny być chociaż 2 godziny poświecone na mapkę skrzyżowania i każdy resorakiem by pokazywał.
Nie że na tym programie na TV mówi A jedzie pierwszy a B ustępuje pojazdowi C.