Piotrków Trybunalski

Oceń ośrodek szkolenia kierowców, w którym zdobyłeś lub zdobywasz drogowe uprawnienia.

Moderatorzy: ella, klebek

Piotrków Trybunalski

Postprzez moniczka41 » środa 25 marca 2009, 19:37

Nie widziałam na tym forum opinii o OSK w Piotrkowie dlatego pozwoliłam sobie dodać ten temat :) Według mnie godna polecenia jest auto szkoła OLKUS. Jestem zadowolona,że wybrałam ten ośrodek bo zostałam dobrze przygotowana do roli kierowcy. Ważna jest również miła atmosfera jaka panowała podczas jazd, instruktor szanował mój czas, nie załatwiał swoich prywatnych spraw kosztem moich lekcji, co często zdarzało się u moich znajomych w innych szkołach (niekoniecznie w Piotrkowie) A ja zawsze jeździłam pełne 2 godziny, żadnych spóźnień czy skracania lekcji. Sądze, że 30 godzin kursu było dobrze wykorzystane, zarówno jeśli chodzi o plac, jak i jazdę po mieście.Ogólnie wielki PLUS :)
25.11.2008 Egzamin zdany :D
9.12.2008 Odbiór prawa jazdy i...
...jestem już kierowcą :D

Obrazek[/url]
moniczka41
 
Posty: 9
Dołączył(a): wtorek 02 grudnia 2008, 11:28

Postprzez Gosiaq90 » piątek 15 maja 2009, 15:54

Co do Olkusa też słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego OSK :wink: ja natomiast osobiście robiłam prawko w Delcie i jestem baaaaardzo zadowolona! :) Wykłady przebiegały bardzo sprawnie i co najważniejsze nie były nudne co mnie pozytywnie zaskoczyło :) A atmosfera na jazdach po prostu rewelacyjna!! Gorąco polecam :lol:
Gosiaq90
 
Posty: 37
Dołączył(a): środa 04 lutego 2009, 14:43

Postprzez kierowczyni02 » poniedziałek 08 czerwca 2009, 11:46

Chciałabym się dowiedzieć, którego z instruktorów z piotrkowskich szkół nauki jazdy byście polecili i dlaczego właśnie tego? Z góry dzieki za odp.
kierowczyni02
 
Posty: 1
Dołączył(a): poniedziałek 08 czerwca 2009, 11:40

Postprzez dym » piątek 26 czerwca 2009, 02:15