Wrocław

Oceń ośrodek szkolenia kierowców, w którym zdobyłeś lub zdobywasz drogowe uprawnienia.

Moderatorzy: ella, klebek

Re: Wrocław

Postprzez Karlena » niedziela 05 lutego 2017, 12:44

@jukekubiak - to trzymamy kciuki? Jesteś już po egazminie? daj znać jak Ci poszło. Faktycznie dużo ludzi tu z Kursanta. ale zresztą co się dziwi skoro to najwieksza (i jak twierdzi dużo osob tutaj) najlepsza szkola we Wro. Poza tym o czym pisze kolega wyżej, dużo osob po prostu szuka takiej szkoły, żeby jak naszybciej mieć prawko w kieszeni. dlatego ludzie sprawdzają rankingi zdawalności. Ostatnio kolega opowiedział mi, ze nie pojdzie do Kursanta, bo tam jest egzamin wewnętrzny. Spotkalam się z nim po pol roku, był po 4ech oblanych egzaminach i nadal nie miał prawka :) Mysla, ze ten dodatkowy egazmin spowalnia caly proces :D no to nie dość, ze się pomylil, to jeszcze sporo za to zapłacil. i czasu i kasy. A to bardzo dobry motyw z tym egzamem. wewnętrznym, prawda?
Karlena
 
Posty: 22
Dołączył(a): środa 07 września 2016, 12:48

Re: Wrocław

Postprzez kolezankafilizanka » środa 08 lutego 2017, 10:05

Ranking zdawalności kat. B we Wrocławiu za III kwartał 2016:
http://www.auto-stop.com.pl/aktualnosc.php?id=82
--
Mała szkoła, małe auto, wielka frajda
Avatar użytkownika
kolezankafilizanka
 
Posty: 145
Dołączył(a): wtorek 25 października 2016, 11:21
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wrocław

Postprzez anka93 » środa 15 lutego 2017, 17:15

Tutaj czytałam opinie jak kilka mięsiacy temu szukałam szkoły jazdy we Wrocku. Ostatecznie wybrałam szkołe Kursant i teraz, jak jest po wszystkim to jestem naprawdę zadowolona z wyboru. Nie dziwie się, że mają najlepsza zdawalność we Wrocławiu, mój instruktor był świetny. Wydaje mi sie, że byłam ciężkim przypadkiem a jakoś daliśmy rade :D . No i fajnie, że mogłam się umówić na jazdy kiedy chciałam, a to mega spoko, bo i się uczę i pracuje. Wszystko już mam za sobą, zdałam bez problemu i przede wszystkim nie boje się teraz jeździć. Polecam serdecznie tym, którzy jeszcze nie zaczęli kursu, a tym zdającym - powodzenia!
anka93
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa 15 lutego 2017, 17:02

Re: Wrocław

Postprzez Cyryl » wtorek 28 lutego 2017, 23:19

kolezankafilizanka napisał(a):Ranking zdawalności kat. B we Wrocławiu za III kwartał 2016:
http://www.auto-stop.com.pl/aktualnosc.php?id=82


to co podałaś jest ze strony jednego z OSK i wygląda na jakiś skan z gazety, ale oficjalne wrocławskie statystyki masz tu:
http://bip.um.wroc.pl/artykul/100/24518 ... w-rok-2016
Cyryl
 
Posty: 496
Dołączył(a): niedziela 01 stycznia 2017, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wrocław

Postprzez kolezankafilizanka » środa 01 marca 2017, 10:34

Cyryl napisał(a):
to co podałaś jest ze strony jednego z OSK i wygląda na jakiś skan z gazety, ale oficjalne wrocławskie statystyki masz tu:
http://bip.um.wroc.pl/artykul/100/24518 ... w-rok-2016


Dzięki. Ale to też się zgadza: jak patrzę na ten III kwartał, gazeta wzięła dane z tego zestawienia, które podałeś.
--
Mała szkoła, małe auto, wielka frajda
Avatar użytkownika
kolezankafilizanka
 
Posty: 145
Dołączył(a): wtorek 25 października 2016, 11:21
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wrocław

Postprzez Karlena » wtorek 07 marca 2017, 11:01

Nie ma się co spierać. Jakby nie było i tak w każdym kwartale na pierwszym miejscu jest Kursant :) Co oni robią, że wciąż utrzymują się na wysokie, bo 1 pozycji ;) Ej serio, przecież mają tam taki przerób, to jest naprawde duuuuza szkola. I rok po roku, kwartal po kwartale, caly czas zajmuja pierwsze miejsce w rankingu zdawalnosci. Na pewno bardzo pomocny jest ten egzamin wewnetrzny. Wiem, bo sama go zdawalam. Najpierw myslalam, ze to bedzie utrudnienie i tylko wydluzy czas kursu. Nic bardziej mylnego. No ale dobra, sam egzamin nie wystarczy. Widzac po forach i wypowiedziach, to chyba chodzi o dobra kadre pracownikow. Kazdy mega zachwala swojego instruktora, a KURSANT ma ich kilkudziesieciu. Jak wiekszosc jest taka dobra, to sie w sumie nie dziwie. ALe szacun... Malo jest tak dobrych placowek.
Karlena
 
Posty: 22
Dołączył(a): środa 07 września 2016, 12:48

Re: Wrocław

Postprzez anka93 » środa 08 marca 2017, 15:12

Karlena napisał(a):Nie ma się co spierać. Jakby nie było i tak w każdym kwartale na pierwszym miejscu jest Kursant :) Co oni robią, że wciąż utrzymują się na wysokie, bo 1 pozycji ;) Ej serio, przecież mają tam taki przerób, to jest naprawde duuuuza szkola. I rok po roku, kwartal po kwartale, caly czas zajmuja pierwsze miejsce w rankingu zdawalnosci. Na pewno bardzo pomocny jest ten egzamin wewnetrzny. Wiem, bo sama go zdawalam. Najpierw myslalam, ze to bedzie utrudnienie i tylko wydluzy czas kursu. Nic bardziej mylnego. No ale dobra, sam egzamin nie wystarczy. Widzac po forach i wypowiedziach, to chyba chodzi o dobra kadre pracownikow. Kazdy mega zachwala swojego instruktora, a KURSANT ma ich kilkudziesieciu. Jak wiekszosc jest taka dobra, to sie w sumie nie dziwie. ALe szacun... Malo jest tak dobrych placowek.


Moim zdaniem mają dobrą renomę, bo naprawdę są profesjonalną szkołą :wink: Mimo, że mają dużo klientów, mają fajne podejście do każdego. A liczba klientów pewnie wiąże się z tym, że wszyscy sobie polecają, a wiadomo, że w sprawie wyboru szkoły jazdy najczęściej kierujemy się zdaniem znajomych. Najwyższa zdawalność jest efektem dobrego przygotowania zarówno teoretycznego, jak i praktycznego. Mnie nauczyli wszystkiego od podstaw, a nie umiałam odpalić samochodu zanim przyszłam na kurs :)
anka93
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa 15 lutego 2017, 17:02

Re: Wrocław

Postprzez Karlena » poniedziałek 03 kwietnia 2017, 23:22

No tak, ale ta renoma z czegoś się bierze ;) Poza tym to pierwsze miejsce w rankingach zdawalności nie bierze się z popularności czy dobrej passy, tylko zwyczajnie dziesiątek (a może setek czy tysięcy?) doskonale przygotowanych kursantów. choć są ponoć osoby "nienauczalne", które nigdy nie powinny brać się za robienie prawka. Ale chyba w Kursancie się takie nie zdarzają, albo dyskwalifikują je na etapie egzaminu wewnętrznego :D Znam kolesia, który podchodził do egazaminu 13 razy. Ciekawe czy Kursant byłby w stanie coś mu pomóc ;) Za samą kasę wydaną na opłaty można zrobić kurs od nowa ;)
Karlena
 
Posty: 22
Dołączył(a): środa 07 września 2016, 12:48

Auto-Stop ul. Szczytnicka NIE POLECAM

Postprzez sosiezieje » środa 19 kwietnia 2017, 00:32

Bardzo długie oczekiwanie na rozpoczęcie jazd oraz po przerwie (święta, odwołanie z winy szkoły) a co najgorsze to długie odstępy pomiędzy jazdami. Trudno wyćwiczyć umiejętności skoro się je zapomina przez 10-14 dni do następnej jazdy.
Jazdy bywa, że odwoływane, a instruktor nerwowy ciołek i przeklina strasznie zamiast wyjaśnić co źle. Drugi i trzeci po zmianie też. Ileż można słuchać <&%#$@>?
Poza tym nagminne (co wiem od 2 innych też osób) uwalanie na 2-godzinym egzaminie wewnętrznym - żeby nabijać kasę na dodatkowe kupowane jazdy.
W końcu nie wytrzymałem i dałem dziewczynie dyktafon ukryty i jechałem za nią - instruktor bez zarzutu (wreszcie kompetentny:) ale uwalił wewnętrzny znowu bez sensu (za wyłączony samoczynnie na moment kierunkowskaz przez ruch kierownicą!) - przepisałem ją do innej szkoły, gdzie zdała od razu i wewnętrzny i w Wordzie (za drugim razem, bo za pierwszym to sukinkot tak długo się kazał wozić aż uwalił za lekkie najechanie na ciągłą, ale to osobna historia).

Auto-Stop to była dobra szkoła kilka lat temu. Nie było tak trudno umówić się na jazdy i milsi ludzie. Teraz nie polecam.
sosiezieje
 
Posty: 1
Dołączył(a): środa 19 kwietnia 2017, 00:23

Re: Wrocław

Postprzez anka93 » poniedziałek 24 kwietnia 2017, 18:45

Karlena napisał(a):No tak, ale ta renoma z czegoś się bierze ;) Poza tym to pierwsze miejsce w rankingach zdawalności nie bierze się z popularności czy dobrej passy, tylko zwyczajnie dziesiątek (a może setek czy tysięcy?) doskonale przygotowanych kursantów. choć są ponoć osoby "nienauczalne", które nigdy nie powinny brać się za robienie prawka. Ale chyba w Kursancie się takie nie zdarzają, albo dyskwalifikują je na etapie egzaminu wewnętrznego :D Znam kolesia, który podchodził do egazaminu 13 razy. Ciekawe czy Kursant byłby w stanie coś mu pomóc ;) Za samą kasę wydaną na opłaty można zrobić kurs od nowa ;)


Moim zdaniem w Kursancie dodatkowe godziny muszą brać osoby, które faktycznie potrzebują doszkolenia. Nie każdemu starczy te 30 godzin :) Dodatkowe przygotowanie jest czasem wskazane. W takich wypadkach chyba warto wziąć jedną lub dwie godziny więcej i później nie płacić za kolejne egzaminy w WORDzie... A przede wszystkim warto dla pewności, że będziemy umieli się poruszać po drodze później, już bez instruktora. Sama robiłam w Kursancie, moi znajomi również. To dzięki ich poleceniom wybrałam tę szkołę. Każdy czuł się dobrze przygotowany po kursie. Myślę, że ich instruktorzy poradziliby sobie również z tymi ,,nienauczalnymi" :)
anka93
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa 15 lutego 2017, 17:02

Re: Wrocław

Postprzez Karlena » wtorek 08 sierpnia 2017, 14:00

Kolejna reklama (usunięta) - ban na dwa tygodnie / Klebek
Karlena
 
Posty: 22
Dołączył(a): środa 07 września 2016, 12:48

Re: Wrocław

Postprzez Karlena » piątek 08 września 2017, 13:58

A propos nienauczalnych... czy ktos wie co sie dzieje z niegdysiejszym mistrzem intrnetów, czyli Panem Franciszkiem? Te filmy na youtube byly mega kultowe :D Tylko jakos temat ucichł. ciekawe co u niego. Widac, ze fajny spokojny koles. Na pewno nie spodziewał się takiego fejmu ;)
Karlena
 
Posty: 22
Dołączył(a): środa 07 września 2016, 12:48

Poprzednia strona

Powrót do Oceń OSK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość