Rejestr kierowców

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Rejestr kierowców

Postprzez Green » niedziela 25 marca 2007, 01:19

Witam.
W którym momencie wyrabiania prawa jazdy zostaje dodany wpis do rejestru kierowców, że już jestem kierowcą? Chodzi mi o to, że będąc w rejestrze, jeżdżąc bez dokumentu ryzykuje się wyłącznie mandat za brak dokumentu a nie za brak uprawnień do kierowania. Taki wpis zostaje dodany przy odbiorze dokumentu czy może jak papiery przyjdą z WORDu do wydziału komunikacji ?
Green
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela 17 grudnia 2006, 12:20

Postprzez cman » niedziela 25 marca 2007, 08:20

Wpis pojawia się gdzieś w okolicy, kiedy Starostwo wysyła papiery do PWPW, mniej więcej wtedy, kiedy pojawia się na stronie postępowanie administracyjne.
cman
 
Posty: 7456
Dołączył(a): wtorek 17 stycznia 2006, 20:02

Postprzez Green » niedziela 25 marca 2007, 11:42

A jest jakaś możliwość aby sprawdzić czy już jestem w rejestrze ?
Green
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela 17 grudnia 2006, 12:20

Postprzez marcij » niedziela 25 marca 2007, 12:15

Powstrzymac sie od jazdy te 3-4 dni od "przyjeto wniosek , trwa postepowanie administracyjne" do "prawko do odbioru w urzedzie". Wiem ze jest to ciezkie , ale diabli Cie nie wezma , a po co pozniej miec klopoty typu oc itd.
Obrazek
marcij
 
Posty: 1120
Dołączył(a): środa 02 sierpnia 2006, 21:06
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Green » niedziela 25 marca 2007, 13:21

marcij - sory ale nie o to pytałem. Pewnie będzie tak jak mówisz ale dla własnej informacji chciałbym się dowiedzieć o takie rzeczy ;)
Green
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela 17 grudnia 2006, 12:20

Postprzez dylek » niedziela 25 marca 2007, 13:22

Kierując samochodem masz obowiązek mieć przy sobie polisę OC, dowód rejestracyjny i prawo jazdy - chyba powinieneś to wiedzieć skoro zdałeś egzamin...