Orzeczenie lekarskie po nowelizacji ustawy z lipca 2014

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Orzeczenie lekarskie po nowelizacji ustawy z lipca 2014

Postprzez JoGo » wtorek 29 sierpnia 2017, 09:59

Witam.
Ponad 10 lat temu przy badaniu na prawo jazdy kat.B lekarzowi który się zaciekawił czemu z miasta A przyjechałem do miasta B ja kierujac się
uczciwością powiedziałem o swoim pobycie w ośrodku Monaru i uzależnieniu od narkotyków. Konsekwencją było prawo jazdy czasowe. Wczoraj chciałem sobie zrobić badania przedłużające i Pani doktor spytała o powód tamtego orzeczenia czasowego po czym pokazała mi nowelizację ustawy. Skomentowana tutaj https://m.youtube.com/watch?v=IVLwLuvBI ... continue=3
Teraz nie wiem zupełnie co robić lekarz zresztą też :wow: . Nie mam jak udowodnić swojej ponad 12 letniej abstynencji nie chodzę również na żadną terapię. Może tutaj ktoś mnie nakieruje i powie jak tą sytuację mogę teraz rozwiązać. Jestem czynnym kierowcą prywatnie i zawodowo a termin ważności uprawnień mam do 18.09.2017.
JoGo
 
Posty: 2
Dołączył(a): poniedziałek 28 sierpnia 2017, 12:21

Re: Orzeczenie lekarskie po nowelizacji ustawy z lipca 2014

Postprzez sankila » wtorek 29 sierpnia 2017, 17:19

JoGo napisał(a):Nie mam jak udowodnić swojej ponad 12 letniej abstynencji nie chodzę również na żadną terapię. Może tutaj ktoś mnie nakieruje i powie jak tą sytuację mogę teraz rozwiązać.
O ile nie jesteś łysy, to najpewniejszą i najbardziej dokładną metodą jest analiza włosów. Zorientuj się, gdzie to robią w pobliżu i dogadaj się z lekarzem, na jakich warunkach wynik zaakceptuje.
Jeśli nie masz piór do pasa, to raczej 12 lat abstynencji nie udowodnisz (włosy rosną ok 8-10 cm/rok), ale przypuszczam, że przy ogólnym dobrym stanie zdrowia - lekarzowi wystarczy "czysty" wynik z tego, co masz.
To jest głos w dyskusji a nie: "zaśmiecanie forum, wprowadzanie bałaganu, kłótnia, prowokacja".
Avatar użytkownika
sankila
 
Posty: 2378