Promocja w internecie - pytanie

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Promocja w internecie - pytanie

Postprzez PROELZBIETA80 » czwartek 26 marca 2015, 12:01

Witam wszystkich
W tym roku ruszałam z nauką jazdy i od razu chce się promować w internecie, słyszałem że najlepsza opcją będzie pozycjonowanie strony w gogle, możecie to potwierdzić ?
Jeśli chodzi o internet to jestem totalnie zielony i za bardzo nie wiem z której strony mam się za to zabrać, dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
PROELZBIETA80
 
Posty: 4
Dołączył(a): środa 25 czerwca 2014, 19:48

Re: Promocja w internecie - pytanie

Postprzez szerszon » czwartek 26 marca 2015, 12:03

Miałem kiedyś to pozycjonowanie i czy było czy nie to i tak link był mniej więcej na tej samej pozycji, a 300zł pooooszło miesięcznie. :twisted:
szerszon
 
Posty: 16316
Dołączył(a): sobota 11 lipca 2009, 15:03

Re: Promocja w internecie - pytanie

Postprzez lith » czwartek 26 marca 2015, 14:28