przez jimorrison » środa 12 października 2005, 22:40
hmm.. no ale idea jest taka aby egzaminowany gdy wsiadzie do innego samochodu tez potrafil zaparkowac i poruszac sie sprawnie. reasumujac nie powinno byc zbyt wielu "pomocnikow" elektronicznych na egzaminie.
co do samych czujnikow, jezdze samochodem ktory posiada takie cudo, w sumie zadna rewelacja, masz w zderzaku zamontowane 5 czujek, reaguja one gdy "trafia" naprzeszkode w kabinie na malym wyswietlaczu pojawia ci sie odleglosc (zasieg od 2m.) i pokazane jest ktora czujka reaguje. wszystko jest dobrze gdy parkujemy tylem do muru/bloku/w garazu gdzie powierzchnia "za" samochodem jest jednolita. czujka moze nie wylapac slupka jakie czesto widzimy w Polsce, latarni, czy innego niewielkiego obiektu. innymi slowy jesli parkujesz tylem do latarni to albo znajdzie sie ona w polu widzenia ktorejs z czujek albo parkujesz jak zwyklym samochodem, ktory nie posiada tego "gadzetu". System zwykle uruchamia sie po wrzuceniu biegu wstecznego. Ewentualnie w opcjii wydaje dzwieki :)... gdy zblizasz sie do przeszkody.
pozdr.
jimorrison
prawo jazdy kat.B, 1 podejście
teoretyczny 1.07.2005=>zdany, praktyczny 21.07.2005=>zdany, odebrane 4.08.2005
Był: FSO Caro 2.0 DOHC, FSO Atu 1.6 OHV, FSO Caro 1.4 DOHC
Jest: FSO Caro 1.6 DOHC