przez Anett » wtorek 08 lipca 2014, 06:53
przez autolea99 » wtorek 29 lipca 2014, 13:48
przez Szymo » piątek 05 września 2014, 14:42
przez Baranek » piątek 05 września 2014, 16:43
przez ks-rider » sobota 06 września 2014, 09:04
Baranek napisał(a):Ja jestem za używkami i to z wielu powodów.
Można kupić autko dużo wyższej klasy za mniejszą kasę - i doprowadzić je do stanu niemal idealnego.
przez Baranek » sobota 06 września 2014, 15:26
ks-rider napisał(a):Baranek napisał(a):Ja jestem za używkami i to z wielu powodów.
Można kupić autko dużo wyższej klasy za mniejszą kasę - i doprowadzić je do stanu niemal idealnego.
Baranek,
wez mi wytlumacz jak chcesz w uzywanym pojezdzie wyeliminowac techniczne zmeczenie metalu ? Lub zuzycie podzespolow ? Kumam, ze do silnika nalejesz napewno jakiegos dobrego srodka, na bazie zlota czy platyny
Chcac doprowadzic jakikolwiek pojazd do stanu idealnego wydaje sie od 2 - u krotnej suny jego zakupu. Im starszy pojazd tym wiecej trzeba wlozyc, tyle, ze w pewnym momencie jest to po prostu nieoplacalne, bo wladowales tyle co w nowe a dalej jezdzisz zlomem.
przez mumu » wtorek 09 grudnia 2014, 11:59
przez szoferemeryt » piątek 16 stycznia 2015, 01:31
przez Baranek » piątek 16 stycznia 2015, 17:11
przez lith » piątek 16 stycznia 2015, 18:40
przez olimp » środa 01 lipca 2015, 14:28
przez zozo » sobota 04 lipca 2015, 13:12
przez ks-rider » sobota 04 lipca 2015, 13:57
zozo napisał(a):No najlepiej kupować auta jakieś ze skupów aut... tylko musisz mieć obczajone jakieś dobre. Dobre skupy sprowadzają auta z np Holandii gdzie tam użytkownicy dbają o swoje samochodziki : )
przez szymon1977 » sobota 04 lipca 2015, 21:54
przez ks-rider » wtorek 07 lipca 2015, 10:06
szymon1977 napisał(a):Dobre auta za granica kosztuja wiecej niz idealne po sprowadzeniu do Polski. Cud?