Nie nie nie.
Oplat wyszlo by lacznie z samochodem ok 4500 zl, za taka cene takiego auta normalnie nie dostaniesz.Golf to golf i kropka, niemieckie autko .
Dewoo to nie to samo co chevrolet czy tym bardziej Opel !!.
Dewoo to shitowski samochod i nikomu go nie polecam, tak jak fiaty czy polonezy, czy tez inne tego typu wynalazki.
To dwukrotnie powinienem napisać w cudzysłowie, mialem artykol o tym wiec wiem jest to ok 2k złotych z czego chyba 1500 to szczegolowe badanie techniczne. Moze znajde jeszcze ten artykół.
Co do marek to po 1) Deawoo: rozumiemi mozna lubic nie chmologowane tico (wiem, wiem pozniej dostalo chomologacje), matiza, ew. Lanosa bo produkowany w pl (choć nie weim co to ma do rzeczy), ale ludzie przyglądaliście sie kiedys nexii i kadetowi :?: Nexia jest to kupiona licencja opla kadeta troche po modyfikowana. A jak mieli juz jeden samochod to podzespoły można przełożyć do kolejnego auta. Mozliwe ze zoltki kupily wiecej niz tylko kadeta. 2). Chevrolet. Po bankructwie koreańskiego Daewoo Amerykanie ( koncern GM - General Motors) kupił fabryke Daewoo w Korei razem z sprzetem, pracownikami i samochodami produkowanymi przez koncern/fabryke Daewoo. Ponieważ a. były to samochody na podzespołach opla (patrz wyżej), który tez należy do GM. b. Daweoo posiadalo siec sprzedawcow w europie srodkowej i wschodniej (na tym rynku ma działac chevrolet). Zmiana marki, nazwy miala pozbyc sie skojzrzen z zbankrutowanym deawoo, a nazwe zastąpić je marka Chevrolet. Oczywiście jak juz zmiany zostały rozpoczęte to takze można zminic kształt samochodow zeby nie byly podobne do starch :twisted:. Wiesz ze jezdzacy w Wawie na taryfach ludzie chwala sobie nexie i uwazaja je za trwałe samochody.
A mazda też fajne autko :), szukaj a znajdziesz :)